خبرگزاری کار ایران

کارگران عسلویه ناکارآمدی تامین اجتماعی را جبران کردند / جمع‌آوری پول درمان فرزند ۴ ساله یک همکار

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۸۶

«فرزند ۴ ساله یکی از کارگران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه که در بیمارستان بستری شده بود، به دلیل ناتوانی پدرش در تامین هزینه ۲۰ میلیون تومانی درمان‌اش امکان معالجه نداشت اما کارگران و مهندسان عسلویه امکان معالجه او را فراهم آوردند.»

کارگران و متخصصان فنی فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه به جبران ناکارآمدی سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت هزینه درمان فرزند ۴ ساله‌ی یکی از همکارانشان، خود دست به کار شدند و با جمع‌‌آوری ۲۰ میلیون تومان هزینه درمان او را تقبل کردند.

منابع خبری ایلنا در عسلویه گزارش کرده‌اند که فرزند ۴ ساله یکی از کارگران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه که در بیمارستان بستری شده بود، به دلیل ناتوانی پدرش در تامین هزینه ۲۰ میلیون تومانی درمان‌اش مکان معالجه نداشت اما کارگران، مهندسان و مدیران فاز ۱۷ و ۱۸ عسلویه که خود نیز به صورت پروژه‌ای و در فقدان کامل امنیت شغلی مشغول به کارند امکان معالجه او را فراهم آوردند.

بر اساس این گزارش، این کارگر داربست بند اهل چهار محال و بختیاری، بیمه شده سازمان تامین اجتماعی است اما به دلیل ناکارامدی سازمان تامین اجتماعی در تامین هزینه‌های درمانی، این کارگر از پس تامین هزینه ۲۰ میلیون تومانی درمان فرزند چهارساله‌اش برنمی‌آمد.

پس از اینکه کارگران از این پیشامد مطلع شدند، کارگران، مهندسان، تکنسین‌ها و حتی مدیرانی که از دل جامعه کارگری برخاسته‌اند با یک همیاری جمعی، کلیه هزینه‌های درمان فرزند این کارگر را به بیمارستان پرداخت کردند.

گفتنی است، ایلنا آمادگی اعلام نام این کارگر به سازمان تامین اجتماعی برای پی‌گیری احتمالی این موضوع را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز