خبرگزاری کار ایران

افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۳۰۷

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تحارت از امروز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی امروز با شرکت ۲۱ کشور جهان در تهران گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تحارت از امروز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه تخصصی، شرکت های فعال در حوزه تاسیسات ساختمانی از کشورهای فرانسه، کره جنوبی، انگلستان، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا،، آلمان، روسیه، بلژیک، ایرلند، هنگ کنگ، جمهوری آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی، جدید ترین دستاورد ها و تولیدات خود را در زمینه تاسیسات ساختمانی در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، چهار هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای تاجیکستان، عراق، افغانستان و ترکمنستان از این نمایشگاه در تهران بازدید می کنند و در حاشیه آن نیز همایش ملی تهویه صنعتی و بهداشتی با حضور استادان دانشگاه ها، محققان و اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در سالن اجلاس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی؛ از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز