خبرگزاری کار ایران

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در گفتگو با ایلنا:

برنامه تولید ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه۲۰۶ تیپ ۲ با موتور داخل در سال / قیمت ۳۱ میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۹۰

وی برنامه تولید این محصول در سال را بین ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه و بر اساس میزان درخواست متقاضیان عنوان کرد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از برنامه تولید ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه ۲۰۶ تیپ ۲ با موتور TU۳ در سال خبر داد.

عبدالله بابایی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که ۲۰۶ تیپ ۲ با موتور TU۳ ساخت داخل را چه قیمتی تعیین کرده‌اید؟، اظهار داشت: نرخ۲۰۶ تیپ ۵ و تیپ ۲ اختلاف قیمتی بین ۲ تا ۳ میلیون تومان دارد و به صورت تقریبی نرخ آن ۳۱ میلیون تومان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا قیمت‌ها چندان تغییری نکرده است، گفت: پیشتر قیمت ها به دلیل عدم تولید در داخل بالغ بر ۳۴ میلیون تومان بود اما هم اکنون با توجه به داشتن توان تولید در داخل با ۳ میلیون تومان کاهش به ۳۱ میلیون تومان رسیده است.

بابایی در پاسخ به این سوال که آیا مشتریان از ۲۰۶ با موتور داخل استقبال خواهند کرد یا خیر؟، اظهارداشت: باید اشاره کرد که این خودرو در داخل مشتری خود را دارد. همچنین موتور خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از سال گذشته در داخل تولید می شود و استقبال از این تیپ خوب بوده است.

وی اذعان داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بر این است که تولید این محصول در سال بین ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه و بر اساس میزان درخواست متقاضیان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز