خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل ایساکو خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی قطعات تقلبی خودرو در بازار

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۳۳

در شش ماهه ابتدای سال ۹۳ حدود ده میلیارد تومان در حوزه قطعه خودرو صادرات داشته ایم.

مدیر عامل ایساکو از افزایش ۳۰ درصدی قطعات تقلبی خودرو در بازار با برند ایساکو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نمکین، مدیر عامل ایساکو در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز در خصوص دو ماموریت اصلی شرکت ایساکو، اظهار داشت: عرضه قطعات و ارائه خدمات پس از فروش دو ماموریت اصلی این شرکت در بخش تولید داخل و خودروهای وارداتی است.

وی افزود: در حوزه تامین قطعات با رشد ده درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بودیم و سهم بازار ایساکو که در سال گذشته ۶۳ درصد بود به ۸۰ درصد در کل شبکه و ۸۵ درصد در اقلام تجاری رسیده است.

وی با اعلام این خبر که در حال حاضر بالغ بر ۳۰ درصد از قطعات خودرو با برند ایساکو در بازار تقلبی است گفت: طی دو سال گذشته این روند افزایش پیدا کرده و افراد سودجویی با جعل هولوگرام ایساکو اقدام به پخش قطعات تقلبی کرده اند.

رئیس ایساکو عمده قطعات تقلبی را صفحه کلاج، ‌لنت و سایر قطعات پرمصرف اعلام کرد.

وی گفت: متقاضیان قطعات خودرو می توانند از طریق تلفن همراه اطلاعات جعبه وهولوگرام ایساکو را وارد کنند تا از اصالت قطعه اطمینان یابند.

نمکین گفت: البته در بازدیدهای سر زده به نمایندگی های مختلف مواردی را شناسایی کردیم که با همکاری نیروی انتظامی با این افراد برخورد شد.

وی در مورد آمار رسمی از قطعات تقلبی در بازار افزود: چنین آماری در دست نیست اما شواهد نشان می دهد که با افزایش تحریم ها میزان قاچاق و ورود قطعات تقلبی به بازار نیز افزایش پیدا کرده است.

نمکین تصریح کرد: نرخ قطعات ایساکو در کل کشور یکسان است و در صورتی که تخفیفی داده شود به کل نمایندگی ها داده می شود اما عمدتا قطعه های متفرقه وتقلبی ارزانتر از قطعات بااصالت در بازار هستند.

وی افزود: امسال نیز ما هیچ گونه افزایش قیمتی در حوزه قطعات ایساکو نداشته ایم.

نمکین در مورد کامپیوتر ۲۰۶ افزود: به هیچ عنوان قطعات کامپیوتر ۲۰۶ به صورت متفرقه وجود ندارد و تولید داخل نیز نداریم و ما موظفیم در صورتی که این قطعات متقاضی داشته باشد آن را ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت تامین کنیم.

وی در خاتمه از افزایش گارانتی قطعات به سه سال خبر داد و گفت: هم اکنون ۷۵ درصد از قطعات در داخل تامین می شود و در شش ماهه ابتدای سال ۹۳ حدود ده میلیارد تومان در حوزه قطعه خودرو صادرات داشته ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز