خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل پیشین فرابورس در گفتگوبا ایلنا:

بورس آماده صعود است / روند کاهشی بازار متوقف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۹۳

به اعتقاد بنده بازار سرمایه روند کاهشی خود را طی کرده و از این پس این رویه متوقف خواهد شد و بورس در حال حاضر آماده صعود است.

مدیر عامل پیشین فرابورس گفت: بورس آماده صعود است.

مصطفی امید قائمی، مدیرعامل پیشین فرابورس در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: تحولات جهانی مانند تغییرات در نرخ جهانی نفت و میزان تقاضای جهانی مواد اولیه بر بازار داخل تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه ارزش دلار نسبت به ریال تغییر داشت گفت: باید دید بانک مرکزی چه تصمیمی برای نرخ برابری دلار و ریال اعمال خواهد کرد با توجه به اینکه طی ۲ ماه اخیر بهای دلار نسبت به سایر ارز‌ها قوی‌تر شده است.

امید قائمی ادامه داد: هم اینک بهای دلار نسبت به یک ماه گذشته حدود ۱۰ درصد قوی‌تر شده اما نرخ برابری دلار و ریال ۱۰ درصد تغییر نکرده است و از این میزان کمتر بوده است.

وی تصریح کرد: این موضوع حائز اهمیت است که اکثر فعالیت‌های ما در کشور کالا محور(مواد خام) است و به نوعی فروشنده کالایی محسوب می‌شویم و فاقد فناوری و دانش روز هستیم پس نیازمند جذب متقاضی برای کالاهای خود هستیم و چین و هند متقاضیان خوبی به شمار می آیند.

مدیر عامل پیشین فرابورس تاکید کرد: در این میان به اعتقاد بنده بازار سرمایه روند کاهشی خود را طی کرده و از این پس این رویه متوقف خواهد شد و بورس در حال حاضر آماده صعود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز