خبرگزاری کار ایران

هفته یازدهم لیگ برتر؛

برتری یک نیمه ای استقلال مقابل ملوان / گلزنی ابراهیمی و قاضی برای آبی ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۲۷

نیمه اول دیدار تیم های استقلال و ملوان با گل های امید ابراهیمی و محمد قاضی در دقایق ۳۲ و ۳۹ به نفع آبی پوشان به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال در نیمه اول دیدار با ملوان با دو گل به برتری رسید تا نشان دهد پس از سه هفته ناکامی بدنبال جبران امتیازات از دست رفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم های استقلال و ملوان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی و به قضاوت حسین زرگر و در حضور ۱۵ هزار تماشاگر آغاز شد که نیمه اول این دیدار با گل های امید ابراهیمی و محمد قاضی در دقایق ۳۲ و ۳۹ به نفع آبی پوشان به پایان رسید.

در این دیدار استقلال پس از سه هفته ناکامی و در غیاب آندو تیموریان، بازی تهاجمی را به نمایش گذاشت و از همان ابتدای بازی با حرکات عمقی و سانتر از جناحین ملوانان را تحت فشار گذاشت که در نهایت تیم استقلال در دقیقه ۳۲ روی خطای پنالتی مازیار زارع روی کرار جاسم صاحب ضربه پنالتی شد.

این ضربه را امید ابراهیمی با ضربه ای دقیق به گل برتری استقلال تبدیل کرد. دقایقی بعد حرکت تیمی استقلال از چپ با پاس عرضی شهباززاده و ضربه بغل پای فنی محمد قاضی به گل دوم آبی پوشان بدل شد تا استقلال نیمه نخست را با اندوخته لازم راهی رختکن شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز