خبرگزاری کار ایران

فراهانی خبر داد؛

تکمیل فاز دوم قطعه یک راه اصلی قم - نیزار

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۱۶

تنها باقیمانده کار ایمن سازی مسیر است که تا تکمیل آن، این مسیر مسدود است / طول قطعه یک مسیر قم - نیزار ۱۴ کیلومتر می باشد که در دو فاز ۷ کیلومتری در حال اجرا است.

ایلنا: عباس فراهانی مدیر ساخت و توسعه راههای استان قم ضمن اعلام تکمیل فاز دوم قطعه یک راه اصلی قم - نیزار گفت: هدایت ترافیک در این مسیر پس از اجرای ایمن سازی کامل صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از قم، عباس فراهانی مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم، ضمن اعلام خبر تکمیل فاز دوم، قطعه یک راه اصلی قم - نیزار گفت: عملیات زیر ساختی فاز دوم به انجام رسیده و تنها باقیمانده کار ایمن سازی مسیر است که پس از اجرای آن هدایت ترافیک در این فاز صورت خواهد گرفت.

وی سپس ادامه داد: طول قطعه یک مسیر قم - نیزار ۱۴ کیلومتر می باشد که در دو فاز ۷ کیلومتری در حال اجرا است.

فراهانی عرض مسیر را سواره رو ۳۰/۱۰ متر عنوان کرد و افزود: بخش زیرساختی فاز دوم به پایان رسیده که در صورت اجرای کامل ایمن سازی مسیر که شامل نصب علائم و تابلوهای اطلاعاتی - انتظامی، حفاظ های پل، خط کشی، نصب گاردریل می باشد، هدایت ترافیک در این فاز ۷ کیلومتری صورت خواهد گرفت.

مدیر ساخت و توسعه راههای استان قم بخشی از مشخصات فنی و اقدام انجام گرفته فاز دوم قطعه یک راه اصلی قم - نیزار را اینگونه برشمرد: اجرای دو دستگاه پل با دهانه ۲۲ متری، اجرای پل عابر پیاده با یک دهانه ۶ متری، اجرای تقاطع غیر همسطح با راه روستایی علی آباد - نیزار که دارای پلی با دهانه هشت متری و یک لوپ و دو رمپ و یک زیر گذر است. همچنین در این مسیر یک دیوار بتنی حائل به طول ۹۰ متر احداثشد.

فراهانی در پایان ضمن تاکید بر مسدود بودن مسیر تا تکمیل عملیات ایمن سازی آن گفت: تردد وسایل نقلیه در این مسیر اکیدا ممنوع و بسیار خطرناک می باشد لذا از رانندگان محترمی که از محور قم - نیزار تردد می نمایند درخواست می کنم از ورود به این مسیر جدید الاحداثتا زمان افتتاح رسمی آن اکیدا خودداری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز