خبرگزاری کار ایران

از کار کردن با ناشنواها لذت می برم؛

عسگری: برای کسب بهترین مدال ها به ارمنستان می رویم / در اردوها به بچه ها کشتی یاد دادیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۰۴

ما ۶ مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و با تمریناتی که در این مدت انجام دادیم، وضعیت تیم خوب و امیدوارکننده است.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران در مسابقات جهانی ناشنوایان گفت: تیم در وضعیت خوبی به سر می برد و به همین جهت، برای کسب بهترین مدال ها عازم ارمنستان خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان جهان هفته آینده در شهر ایروان ارمنستان برگزار خواهد شد که در این رقابت ها تیم ایران نیز شرکت خواهد کرد.

سید جلال عسگری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد شرایط تیم نوجوانان تصریح کرد: ما ۶ مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و با تمریناتی که در این مدت انجام دادیم، وضعیت تیم خوب و امیدوارکننده است.

وی افزود: در طول برگزاری اردوها، علاوه بر تمرینات جسمانی و استقامتی، بخش اصلی کار را بر روی اصلاح تکنیک ها و فنون بچه ها قرار دادیم. چرا که اعضای تیم به صورت اصولی و صحیح، کشتی را فرانگرفته بودند و از نظر فنی دچار مشکلاتی بودند که خدا را شکر نواقص موجود تا حدود زیادی برطرف شد.

سرمربی تیم کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جهانی ناشنوایان ادامه داد: با توجه به این که تعدادی از این کشتی گیران از نظر ذهنی نیز دچار مشکل هستند، در زمان برگزاری اردوها، بعضا به مشکلاتی برمی خوردیم. اما واقعا آنها بچه هایی خوب و شیفته کشتی هستند و به همین دلیل، از کار با آنها نه تنها خسته نمی شدیم، بلکه لذت هم می بردیم.

عسگری درخصوص نتایج تیم اعزامی به مسابقات جهانی ارمنستان، اظهار داشت: برای نخستین بار است رقابت های کشتی ناشنوایان در رده های سنی نوجوانان و جوانان آن هم در سطح جهانی برگزار می شود. از این رو، شناخت چندانی از حریفان مان نداریم، اما مطمئنا یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستیم.

وی ادامه داد: تمامی بچه ها شانس کسب مدال دارند، چون در این مدت واقعا از جان و دل تمرین کرده اند. به همین جهت، همه سعی خود را خواهیم کرد تا بهترین و خوشرنگ ترین مدال ها را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز