خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان خبر داد؛

ارائه دفترچه‌های‌درمانی کارگران کاشان درقالب کارت‌سلامت

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۹۸

از ۱۳۰۰ پرسنل شاغل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان ۵۰۰ نفرخانواده ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، ۵۰ نفر فرزند شهید و بقیه رزمندگان از یک ماه تا ۸۰ ماه سابقه حضور در جبهه می باشند

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از ۱۳۰۰ پرسنل شاغل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان ۵۰۰ نفرخانواده ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، ۵۰ نفر فرزند شهید وبقیه رزمندگان از یک ماه تا ۸۰ ماه سابقه حضور در جبهه می باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «علی اصغر دادخواه» مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان ظهر امروز پنج شنبه، دهم مهرماه، در دیداری که به اتفاق آیت‌االه نمازی، نماینده ولی فقیه و اما جمعه کاشان، معاونین و روسای ادارات تامین اجتماعی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و یک صد نفر از بسیجیان این اداره کل در حسینیه علی اکبر(ع) داشت، با اشاره به اینکه از ۱۳۰۰ نفر پرسنل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان، ۵۰۰ نفرخانواده ایثارگران، جانبازان، ۵۰ نفر فرزند شهید و بقیه رزمندگان از یک ماه تا ۸۰ ماه سابقه جبهه حضور دارند. گفت: روز جمعه گذشته نیز از در آزمونی که برای جذب ۸۰ نفر نیرو در این اداره کل برگزارشد ۲۰ نفر فرزند شهید را استخدام کردیم.

دادخواه از تحت پوشش قرارداشتن سه میلیون و دویست هزار نفر از جمعیت پنج میلیونی استان اصفهان در سازمان تامین اجتماعی خبرداد و گفت: از جمعیت ۳۴۰ هزار نفری شهرستان کاشان نیز ۷۰ درصد آن که در ۶ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی مشغول کارهستند تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: تامین اجتماعی استان اصفهان ۶ نفر شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده که از این تعداد ۲ نفر از شهداء مربوط به تامین اجتماعی شهرستان کاشان می باشد.

وی از صدور سه میلیون و ۵۰۰ هزار دفترچه درمان تامین اجتماعی در سال ۹۲ توسط این اداره کل خبرداد و گفت: از این تعداد ده درصد دفترچه های صادر شده مربوط به شهرستان کاشان می باشد.

دادخواه همچنین از اینترنتی شدن ارسال لیست بیمه شش هزار و پانصد کارگاه تولیدی شهرستان کاشان در محل کارگاه خبرداد و گفت: امیدواریم در ۶ ماهه دوم سال جاری بتوانیم دفترچه های درمانی کارگران را در قالب کارت سلامت به مردم کاشان تحویل دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز