خبرگزاری کار ایران

دوست داشتم بازیکنانم در تیم ملی بودند؛

مرفاوی: وضعیت مالی خوبی نداریم / نظر کی‌روش محترم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۹۵

طلب بازیکنانی که از سال قبل در صبا ماندند تسویه شده ولی در فصل جدید چیزی دریافت نکرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال صبای‌قم مانند فصل گذشته از شرایط مالی باشگاهش رضایت نداشته و عنوان کرد: برای خرید بازیکن جدید در نیم‌فصل باید به بودجه باشگاه نگاه کنیم، ولی در حال حاضر اوضاع مالی خوبی نداریم.

به گزارش ایلنا، صبای‌قم هفته گذشته موفق شد سایپا را بعد از ۵ هفته شکست دهد و امید زیادی دارد پیکان را نیز که دو هفته اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته است در تهران مغلوب کند.

صمد مرفاوی در خصوص شرایط صبا پیش از بازی با پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:

به گرفتن سه امتیاز امیدوارم

هیچ بازی آسان نیست و همه دیدارها سخت است. تیم پیکان هم شرایط مشابه ما را دارد و می‌خواهد رتبه خود را در جدول بهبود بخشد. ما می‌خواهیم صعود کنیم و به رتبه‌های بالاتر برویم. این بازی برای هردو تیم سخت و امتیازش خیلی مهم است. پیکان در هفته‌های اخیر و خصوصا بازی قبل در مشهد سه امتیاز را گرفته و نتایج خوبی داشته است. فکر می‌کنم آن‌ها از نظر روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی باشند ولی ما نیز مثل آن‌ها هستیم. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدوارم با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست آوریم.

هدفمند بازی می‌کنیم

تمام تلاش خود را خواهیم کرد و وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم. گرچه بازی آسانی نداریم اما ان‌شاالله با یک بازی هدفمند پیروز می‌شویم. پیکان هفته به هفته بهتر می‌شود و تیمی که نتایج خوبی داشته است مطمئنا بازی با آن راحت نیست. همه تیم‌ها در بالا و پایین جدول برای سه امتیاز می‌آیند و این موجب می‌شود همه مسابقات سخت باشد.

امسال پولی نگرفته‌ایم

طلب بازیکنانی که از سال قبل در صبا ماندند تسویه شده است ولی در فصل جدید چیزی دریافت نکرده‌ایم.

شرایط مالی صبا خوب نیست

باید وضعیت باشگاه را نگاه کرده و بعد تصمیم‌گیری کنیم در نیم‌فصل خریدی داشته باشیم یا خیر. درحال حاضر شرایط مالی خوبی نداریم و باید دید در ادامه چه می‌شود.

تابع سازمان لیگ هستیم

بالاخره سازمان لیگ هرطور خودشان صلاح می‌دانند و براساس منافع تیم‌ملی در خصوص برنامه‌ریزی لیگ تصمیم‌گیری می‌کنند. در تغییرات انجام شده تابع سازمان لیگ هستیم و اگر هم از برنامه‌ریزی ضربه ببینیم باید تحمل کنیم و این امر برای همه تیم‌ها یکسان است.

نمی‌توانم به کی‌روش اعتراض کنم

مربی‌گری سلیقه است و نظر سرمربی تیم‌ملی این بوده که بازیکنی از صبا جزء دعوت شده‌ها نباشد. هر مربی دوست دارد نفراتش در تیم‌ملی باشد ولی ما نمی‌توانیم به آن‌ها اعتراضی کنیم.

امیدوارم علی کریمی موفق شود

آرزوی موفقیت برای مربی جدید تیم‌ملی دارم و ان‌شاالله در این پست و کار جدید موفق باشد. سرمربی تیم‌ملی این را انتخاب کرده و ما نیز احترام می‌گذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز