خبرگزاری کار ایران

پوررضایی تاکید کرد:

نداشتن مجوز و کارت بیمه ورزشی یعنی فعالیت غیر قانونی

کد خبر : ۲۱۰۴۸۵

نداشتن مجوز، عدم تمدید آن نداشتن کارت بیمه ورزشی، استفاده از مربیان بدون کارت و انجام کارهایی غیر از ورزش‌های مصوب در محل سالن خلاف محض است و بدون تردید در صورت محرز شدن باشگاه پلمپ خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: فعالیت باشگاه‌ها بدون داشتن مجوز و کارت بیمه ورزشی غیر قانونی است.

به گزارش ایلنا، مجید پوررضایی ضمن اعلام این مطلب گفت: اداره ورزش و جوانان مشهد مقدس دارای ۱۲۰۰ باشگاه خصوصی است که ۵۰۰ باشگاه بدون مجوز می‌باشد و یا مدت مجوز آن تمام شده و هیچ اقدامی برای تمدید انجام نداده‌اند. فضای کوچکتر از حد استاندارد، مشکلات ترافیکی، عدم تأیید اماکن و مشکلات بهداشتی از جمله معضلات این باشگاه‌ها است.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان مشهد شروع به بازرسی نموده و سعی بر آن دارد در پروسه زمانی کوتاهتری این کار را انجام دهد و از اقدامات اثربخشی که انجام شده طولانی کردن مدت گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد بود که مدیر باشگاه مجبور نباشد برای این کار دوباره اقدام کند.

پوررضایی با اشاره به اینکه بحثجدی دیگر عدم صدور کارت بیمه برای ورزشکاران طبق قانون می‌باشد، گفت: فعالیت‌های مجاز ورزشی مرتبط با مجوز بحثسرویس بهداشتی و نظارت بر عملکرد فعالیت ورزشی از وظایف مربوط به حیطه بازرسی می‌باشد.

رییس ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی شهرستان مشهد مقدس در ادامه با اشاره به اینکه بازرسی منطقه به منطقه شروع شده، گفت: از مدیران باشگاه‌های ورزشی می‌خواهیم در فضای کار خود کار غیرقانونی انجام ندهند.

وی تأکید کرد: نداشتن مجوز، عدم تمدید آن نداشتن کارت بیمه ورزشی، استفاده از مربیان بدون کارت و انجام کارهایی غیر از ورزش‌های مصوب در محل سالن خلاف محض است و بدون تردید در صورت محرز شدن باشگاه پلمپ خواهد شد.

پوررضایی در ادامه در رابطه با فعالیت‌های ورزشی شهرستان مشهد گفت: برای اولین بار رشته تریل دوچرخه‌سواری را در مشهد راه‌اندازی کردیم و گود کشتی میامی از بخش رضویه افتتاح شده و در حال مناسب سازیست، با این وجود علاقه‌مندان زیادی روزهای جمعه در این گود فعالیت دارند.

پوررضایی افزود در بخش المپیاد محلات مشهد با همکاری شهرداری در رشته بانوان تاکنون بسکتبال، هندبال، فوتسال، اسکیت و والیبال را با ۷۵۰۰ نفر بانو آغاز کرده‌ایم و در بخش آقایان اسکیت، کشتی و تنیس روی میز در حال برگزاریست که تا پایان سال رشته‌های دیگری نیز اضافه خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد در ادامه اظهار کرد: هیأت‌های کبدی، تنیس روی میز، جانبازان و معلولین، اسکیت، رزمی و قایقرانی در این شهرستان تازه تأسیس شده و رؤسای جدید معرفی شده‌اند که انشاءا… شاهد فعالیتهای رو به رشد آنها باشیم.

وی افزود: در بحثکبدی برای اولین بار در بخش بانوان و آقایان قهرمانی استان را برگزار کردیم و قهرمانی مسابقات دارت کشوری با حمایت فنی اداره ورزش و جوانان مشهد برگزار شد.

پوررضایی گفت: در قسمت سخت‌افزاری، بهسازی فضاهای ورزشی اعم از گرمایشی و سرمایشی، نور، ترمیم سالن‌ها، زمین چمن مصنوعی قدس، تعویض کفپوش سالن روستای اکبرآباد و درختکاری مجموعه شهید رجایی، ایجاد سرویس بهداشتی برای مجموعه ورزشی قدس و پروژه‌ی روستای دزق بخش مرکزی مشهد را در حال اجرا داریم و در بخش آموزشی با حمایت هیأت همگانی استان کلاس‌های مربیگری آمادگی جسمانی، داژبال، پیلاتس را با حضور بیش از ۲۰۰ بانوی ورزشکار به زودی برگزار خواهیم کرد و همچنین کلاس مربیگری و داوری درجه ۲ و ۳ والیبال و دوره مسابقات والیبال ساحلی را برگزار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز