خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه شفت خبر داد:

استقرار ۴۰ صندوق برای جمع‌آوری کمک‌های مردم شفت به غزه

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۷۸

سپاه کمک‌رسانی و امدادرسانی را برای هموطنان و مظلومان جهان وظیفه خود می‌داند.

فرمانده سپاه ناحیه شفت از استقرار ۴۰ صندوق برای جمع‌آوری کمک‌های مردم این شهرستان به غزه خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدباقر میرسرایی در جمع بسیجیان این شهرستان با تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: رسیدگی و توجه به مسلمانان سفارش همه امامان است.

وی از برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد بازسازی غزه در سپاه این شهرستان خبر داد و گفت: سپاه کمک‌رسانی و امدادرسانی را برای هموطنان و مظلومان جهان وظیفه خود می‌داند.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه چشم امید مظلومان جهان به کشور ایران است، تصریح کرد: تمام تلاش ما و اقشار بسیج این است که با ایجاد ایستگاه‌های کمک‌رسانی در تمام نقاط این شهرستان کمک‌های مردم نوعدوست شفت برای بازسازی غزه عزیز جمع‌آوری شود.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها با همیاری کمیته امداد امام خمینی شفت در حال جمع‌آوری است، خاطرنشان کرد: ۴۰ صندوق در این شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردم در نظر گرفته شده است.

میرسرایی با بیان اینکه کمک‌های مذکور در راستای بازسازی مناطق آسیب‌دیده غزه است، یادآور شد: در این راستا از ظرفیت اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج کارگری، اداره‌ها، اصناف، محلات، دانش‌آموزی و… بهره گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز