خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر فومن:

طرح ممیزی املاک شهر فومن در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۴۵

جلسه شورای اسلامی شهر فومن در سالن اجتماعات شهرداری فومن با موضوع رسیدگی به درآمد‌ها و هزینه‌های شهرداری در ۵ ماهه نخست سال۹۳ برگزار شد.

رئیس شورای شهر فومن گفت: طرح ممیزی املاک شهر فومن در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از فومن، علیرضا علیدوست در جلسه شورای اسلامی این شهر ضمن اعلام رضایت از عملکرد شهردار جدید اظهار کرد: طرح ممیزی املاک شهر فومن نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه انتقاداتی در اجرای طرح وجود دارد، افزود: اجرای این طرح به خوبی صورت نگرفته است و باید از کار‌شناسان مربوطه در این طرح استفاده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه شهردار گزارشی از روند ممیزی به شورا بدهد خاطر نشان کرد: گویا افراد ممیزی تخصص لازم را در این زمینه ندارند و هدف لازم محقق نشده است.

رئیس شورای شهر فومن افزود: برخی از شهروندان برای انشعاب آب و برق و گاز خود مجبور به حفاری معبرعمومی می‌شوند و این مستلزم اخد مجوز از شهرداری است اما مشاهده می‌شود پس از حفاری، وضعیت چندین ماه‌‌ رها شده است.

علیدوست ضمن تشکر از اهتمام ویژه و همدلی اعضای شورای شهر جهت رفع سدمعبر ادامه داد: در این راستا اقدامات خوبی در حال انجام است و از مغازه داران و کسبه و بازاریان فومن ضمن تشکر، خواهان همکاری لازم جهت رفع سد معبر و داشتن شهری زیبا هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز