خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان خبر داد؛

برگزاری مجمع عمومی شرکت خدمات عمران شهرک صنعتی مینودشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۲۶

براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شهرکها و نواحی صنعتی که ۵۰ درصد زمینهای قابل واگذاری آنها به متقاضیان واگذار شده و واحدهای به بهره برداری رسیده آن به حد نساب رسیده باشد به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از برگزاری مجمع عمومی شرکت خدمات عمران شهرک صنعتی مینودشت به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، رحمن محمدزاده اظهار داشت: با انتخاب اعضای هیئت موسس، بر اساس برنامه زمان بندی و بررسی اسناد و مدارک موجود نسبت به تعیین حق سهم و میزان سهام واحدهای صنعتی شهرک صنعتی مینودشت اقدام شد.

به گفته وی با تشکیل جلسه مجمع عمومی، اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی انتخاب و منتخبین واحدهای تولیدی و صنعتی بمدت ۳ سال بعنوان اعضای هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی برازجان انتخاب شدند.

محمدزاده اظهار داشت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شهرکها و نواحی صنعتی که ۵۰ درصد زمینهای قابل واگذاری آنها به متقاضیان واگذار شده و واحدهای به بهره برداری رسیده آن به حد نساب رسیده باشد به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

وی افزود: واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و برای افزایش مشارکت بخش خصوصی در اداره امور شهرک ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز