خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته ملی کودک؛

عضویت در کانون پرورش فکری گیلان رایگان است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۲۱

در هفته ملی کودک، ثبت نام رایگان از دختران در شانزدهم مهر و از پسران در هفدهم همین ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان انجام می گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از عضویت رایگان در کانون پرورش فکری استان به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، نقی علیزاده خطیبانی با اعلام این خبر، افزود: در هفته ملی کودک ثبت نام رایگان از دختران در شانزدهم مهر و از پسران در هفدهم همین ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های مختلفی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری جشنواره قصه گویی کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون از جمله این برنامه‌ها است.

علیزاده بیان کرد: برگزاری جشنواره سلام با برگزاری نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای کودکان و نوجوانان در قالب کاردستی، تحقیق، نشریه و…، برگزاری جشن روز جهانی کودک و معرفی و حضور پنج کودک برگزیده کشوری و بین المللی در برنامه تلویزیونی آلاتی تی شبکه باران از دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته ملی کودک در گیلان است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌ای با کودکان و نوجوانان روستایی در آستارا ویژه کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه‌های سیار و پستی، اجرای نمایش عروسکی در دو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری رشت و افتتاح نمایشگاه کتاب در مدارس از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تصریح کرد: اهدای کتاب به کودکان نیازمند، نمایش کتاب فیلم‌های کانون در مراکز کانون و مدارس، اجرای کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و برپایی جشن‌های هفته ملی کودک در همه مراکز فرهنگی هنری کانون از دیگر برنامه‌ها به مناسبت این هفته است.

در زمان حاضر، بیش از ۴۲ هزار کودک و نوجوان در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عضو هستند.

شعار امسال هفته ملی کودک «بادبادک امید، شادی، دانش و آرامش» نام گرفته است.

۱۵تا ۲۱ مهر هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز