خبرگزاری کار ایران

یادواره شهدای شهرداری‌ها با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۱۴

نخستین کنگره شهدای شهرداری‌های کشور ششم اسفند ماه ۱۳۸۹ از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در مشهد مقدس برگزار که به مناسبت آن بانک اطلاعاتی شهدای شهرداری ها، وصیت نامه ها، آلبوم تصاویر این شهدا و اطلاعات مختلف دیگری در این زمینه تهیه شد.

چهارمین یادواره شهدای شهرداری های کشور پنجشنبه ۱۰ مهرماه با حضور خانواده مکرم این شهدا، وزیر کشور و تعدادی از مسئولان از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریها با همکاری شهرداری مشهد مقدس در این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این همایش با هدف تجلیل از جایگاه رفیع شهدای شهرداری ها و تکریم این شهدای والامقام، شناخت خانواده های این شهدا و تجلیل از آنها در سالن صبای مرکز صدا و سیمای استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.
در دوران دفاع مقدس ۵۷۷ نفر از کارکنان ۱۵۵ شهرداری کشور به درجه رفیع شهادت نائل شدند که ۱۸ نفر آنها از شهرداران شهرهای کشور بودند.


نخستین، دومین و سومین دوره این یادواره در سال های ۱۳۸۹،۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ نیز از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در مشهد مقدس برگزار شده است.


شایان ذکر است نخستین کنگره شهدای شهرداری‌های کشور ششم اسفند ماه ۱۳۸۹ از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در مشهد مقدس برگزار که به مناسبت آن بانک اطلاعاتی شهدای شهرداری ها، وصیت نامه ها، آلبوم تصاویر این شهدا و اطلاعات مختلف دیگری در این زمینه تهیه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز