خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

اشترک: هندی‌ها فردا روز سختی خواهند داشت / برنامه اصلی مان را برای فینال گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۹۱

مى‌توانستیم با اختلاف امتیاز بیشتر پاکستان را ببریم اما برنامه‌مان این بود که مصدوم نشویم و تکنیک اصلى‌مان را براى بازى فردا مقابل هند بگذاریم.

عضو تیم ملى کبدى ایران گفت: هندی‌ها کار سختى مقابل ما دارند و مثل هر سال نیست که بتوانند با اختلاف ٢٠ امتیاز ما را شکست دهند.

به گزارش ایلنا، تیم کبدی مردان ایران در مسابقات نیمه نهایی مقابل تیم ملی‌پاکستان به پیروزی رسید و به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا کرد. تیم کشورمان در این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ مسابقه به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

هادى اشترک عضو تیم ملى کبدى ایران در این مورد اظهار داشت: پاکستان همیشه حریف قدرتمندى بوده و بازى امروز هم بازى نفس‌گیر و سختى بود اما توانستیم بازى هوشمندانه‌اى انجام دهیم و با اختلاف امتیاز پاکستان را شکست دهیم.

اشترک ادامه داد: مى‌توانستیم با اختلاف امتیاز بیشتر پاکستان را ببریم اما برنامه‌مان این بود که مصدوم نشویم و تکنیک اصلى‌مان را براى بازى فردا مقابل هند بگذاریم. براى بازى فردا برنامه ویژه داریم و هندوها کار سختى مقابل ما دارند و مثل هر سال نیست که بتوانند با اختلاف ٢٠ امتیاز ما را شکست دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز