خبرگزاری کار ایران

ریاست هیئت گلف شهرستان آمل:

مسئولین شهرستانی زمینی برای این ورزش در نظر بگیرند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۰۶

ورزش گلف از جمله ورزشهای پر طرفدار در سراسر دنیا محسوب می شود که در حال حاضر حدود ۸۰ میلیون نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

در جلسه هیئت گلف استان مازندران که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن سرای مهر شهرستان آمل برگزار گردید.

احسان خاکزاد؛ رییس هیئت گلف شهرستان آمل در این مراسم گفت: ورزش گلف از جمله ورزشهای پر طرفدار در سراسر دنیا محسوب می شود که در حال حاضر حدود ۸۰ میلیون نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

به گزارش ایلنا از آمل؛ وی ادامه داد: خاستگاه این بازی سرزمین اسکاتلند بوده و پس از گذشت حدود۴۵۰ ریال از تولد آن و ساخت صدها هزار زمین گلف در سراسر دنیا با استقبال بی نظیر میلیونها نفر از علاقمندان به این ورزش روبرو گردیده است.

رییس هیئت گلف آمل اولین زمین گلف کشور در شهر مسجد سلیمان احداثگردید. اولین زمین چمن گلف کشورایران در مجموعه ثامن شهرمشهد احداثگردید.

وی با بیان اینکه در شهرستان آمل زمینی برای ورزش گلف در نظر گرفته نشده است خاطرنشان کرد: امیدوارم برای پیشرفت ورزش گلف در شهرستان آمل همواره از همه مسئولین تقاضا همکاری و مساعدت دارم که زمینی برای این ورزش مفرح
در نظر گرفته شود.
خاکزاد در پایان گفت: از حضور مسئولین بخصوص شفیع زاده فرماندارویژه شهرستان آمل، به عنوان اولین حضورشان در هیئت وزرشی تقدیر و تشکر ویژه به عمل آورد.
در پایان این مراسم به فرماندار ویژه شهرستان آمل، ناییج رییس اداره ورزش و جوانان از اعضای هیئت گلف آمل و اعضای اعزامی به مسابقات گلف در اردبیل با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز