خبرگزاری کار ایران

با حضور در ورزشگاه آزادی؛

کی‌روش و کریمی تماشاگر دیدار استقلال و ملوان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۹۴

روز پنجشنبه و در محل برگزاری دیدار نفت تهران و ذوب آهن اصفهان اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان می‌یابند و بازی را تماشا خواهند کرد.

کادر فنی تیم ملی بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال را زیر نظر خواهند داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، روز پنجشنبه و در محل برگزاری دیدار نفت تهران و ذوب آهن اصفهان اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان می‌یابند و بازی را تماشا خواهند کرد. دیدار دو تیم استقلال و ملوان بندر انزلی را کارلوس کی‌روش به همراه علی کریمی و نیکو کوجالا در ورزشگاه آزادی تماشا می‌کنند.

بازی دو تیم گسترش فولاد و پدیده مشهد را دن گاسپار از طریق تلویزیون زیر نظر خواهد داشت. استقلال خوزستان و راه آهن تهران را مهرداد خانبان از طریق تلویزیون آنالیز خواهد کرد. روز جمعه نیز دیدار سایپا و تراکتورسازی تبریز برگزار خواهد شد که علی کریمی و مهرداد خانبان با حضور در ورزشگاه این دیدار را آنالیز می کنند.

دیدار پیکان و صبا را نیکو کوجالا در وررشگاه زیر نظر خواهد داشت. همچنین بازی نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان را مارکار آقاجانیان از طریق تلویزیون و دیدار سپاهان و پرسپولیس را کارلوس کی‌روش و اوساینو کروز از تلویزیون نظاره می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز