خبرگزاری کار ایران

ترک‌همدانی در گفت‌وگو با ایلنا:

گزارش کمیسیون بهداشت در مورد بنزین‌های آلوده ارزش قضایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۷۰

به موجب قانون در مورد سرطان‌زا بودن بنزین‌های پتروشیمی صرفا سازمان محیط زیست یگانه مرجعی است که می‌تواند اظهار نظر کند.

یک وکیل قوه قضاییه تاکید کرد: گزارش کمیسیون بهداشت در مورد سرطان‌زا بودن بنزین‌های پتروشیمی ارزش قضایی ندارد چراکه به موجب قانون در این مورد صرفا سازمان محیط زیست یگانه مرجعی است که می‌تواند اظهار نظر کند.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به گزارش اخیر کمیسیون بهداشت پیرامون ‌آلوده نبودن بنزین‌های پتروشیمی گفت: ما اخیرا به اتفاق آقای عطار و دقیقی به دادسرا رفتیم و گزارش ضابط دادگستری در این رابطه به دادگاه واصل شده بود.

یکی از شکات وزیر اسبق نفت در پرونده بنزین‌های آلوده با بیان اینکه گزارش کمیسیون بهداشت در مورد سرطان‌زا بودن بنزین‌های پتروشیمی ارزش قضایی ندارد، گفت: به موجب قانون در این مورد صرفا سازمان محیط زیست یگانه مرجعی است که می‌تواند اظهار نظر کند.

این وکیل قوه قضاییه با اشاره به اینکه طبق قانون مجازات اسلامی و قانون اصلاح تبصره یک ماده ۶۸۸ آن، سازمان حفاظت از محیط زیست تنها مرجع اعلام‌کننده جهت تشخیص هر گونه تهدید علیه بهداشت عمومی و آلودگی محیط زیست است گفت: استعلامات لازم از این سازمان گرفته شده و پاسخ‌های لازم نیز داده شده است بنابراین به جز سازمان محیط زیست مراجع دیگری نمی‌توانند در این رابطه اظهار نظر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز