خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

پیروزی میلیمتری بسکتبال ایران مقابل قزاقستان / بلند قامتان فینالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۵۵

تیم بسکتبال ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی در دیداری هیجان انگیز و دشوار در واپسین ثانیه های مسابقه برابر قزاقستان به برتری دست یافت و برای نخستین بار راهی دیدار نهایی شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی برابر قزاقستان به میدان رفت و در دیداری هیجان انگیز و دشوار در واپسین ثانیه های مسابقه برابر حریف خود به برتری دست یافت و راهی دیدار نهایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های ملی بسکتبال ایران و قزاقستان در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی عصر امروز چهارشنبه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کشورمان ۸۰ بر ۷۸ از سد حریف گذشت و برای نخستین بار به فینال بازی های آسیایی رسید.

مهمد بچیروویچ تیم کشورمان را با ترکیب ابتدایی مهدی کامرانی، اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و حامد آفاق به میدان فرستاد که یک ترکیب باتجربه و میدان دیده بود.

در این دیدار و تا ثانیه های پایانی کوارتر چهارم دو تیم در امتیاز ۷۸ با یکدیگر مساوی بودند که در ثانیه های پایانی خطای ناشیانه بازیکن قزاق دو پنالتی دلچسب را به تیم ما هدیه کرد که حامد حدادی بازیکن بین المللی بسکتبال کشورمان هر دو پرتابش را وارد حلقه کرد تا تیم ملی بسکتبال ایران با کسب امتیاز ۸۰ پیروز این میدان شود و برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال کشورمان به فینال بازی های آسیایی صعود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز