خبرگزاری کار ایران

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم:

ایران سکوی امنیت در کشورهای منطقه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۱۲

شاخص‌های امنیت در کشور از اول انقلاب تا کنون همه ساله و به صورت مستمر بهبود پیدا کرده است و در حال حاضر نیز شاخص‌های امنیت کشور در بهترین شرایط قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان همدان اظهار کرد: دشمنان به دنبال بر هم زدن ثبات حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند در حالی که ایران به عنوان یک جزیره دارای ثبات در اقیانوس پرتلاطم امنیت خود را برقرار کند و این مهم دستاورد کوچکی نیست و با تلاش، زحمت، توکل و عنایت خداوند حاصل شده است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ احمدی‌مقدم در خصوص تلاش دشمنان برای برهم زدن ثبات جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان هرچه تلاش‌ می‌کنند به نتیجه نمی‌رسد، گروه‌های تروریستی را درست کرده و به جان ملت‌های منطقه می‌اندازند و آنجایی که به دو شهروند خود تعرض می‌شود، در افکار عمومی چاره‌ای نمی‌بینند تا وارد میدان شوند و به جای از بین بردن تروریست‌ها زیرساخت‌های ملت‌ها را که با زحمات و خون دل‌های فراوان در سالیان متوالی درست شده، نابود می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اگر در مواردی تروریست را کنار زدند، تلاش کردند در بخش دیگری گروه جدیدی ایجاد کنند و در عین حال که جمهوری اسلامی ایران باعثثبات در منطقه است، باز هم از گزافه‌گویی دست برنمی‌دارند، ولی ایران توجهی ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: باید بدانیم که بقا و ارتقای جمهوری اسلامی در گرو توسل به ولایت است، باید آماده به قربانگاه رفتن باشیم تا بازدارندگی ایجاد شود و دشمن فکر نکند می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را با هر بادی به لرزه دربیاورد.

وی با بیان اینکه باید مبارزه با فساد مورد توجه قرار گیرد، گفت: فساد بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد می‌کند و دشمنان به دنبال دامن زدن به این مسئله هستند که وانمود کنند دستگاه اداری ما سالم نیست اما باید بدانیم مردم از برخورد قاطع دولت با مفسدان خوشحال می‌شوند.

احمدی مقدم تصریح کرد: استان همدان با قریب ۲ میلیون نفر جمعیت در موقعیت چند راهی و ترمینال بین استانی غرب کشور با گردشگران میلیونی و موقعیت ترانزیتی و دانشگاهی شاهد وقوع روزانه ۲۲ فقره سرقت در این استان هستیم یعنی به ازای هر ۹۰ هزار نفر یک سرقت رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه عمدتا سرقت های خرد در استان همدان رخ می‌دهد، افزود: در نیمه نخست امسال میزان سرقت ها در استان همدان ۵ درصد کاهش یافته و تنها افزایش در سرقت های خرد گزارش شده است و همچنین تماس‌های مردم در مورد سرقت با پلیس ۱۱۰ به میزان ۲۹ درصد کاهش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز