خبرگزاری کار ایران

مهدی هاشمی در زنجان:

باید به شخصیت‌های حاج یوسف در حوزه فرهنگی بیشتر از این پرداخته شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۶۹

زنجان شهر محبوب من است و دارای مردمی بسیار مهربان و نرم خو است.

مهدی هاشمی گفت: باید به شخصیت‌های حاج یوسف در حوزه فرهنگی بیشتر از این پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شامگاه دیروز با حضور عوامل و بازیگران «فیلم کیمیا»، مهدی هاشمی بازیگر توانمند کشور که در تله فیلم نقش «حاج یوسف» یوسف مرادلو، مدیرعامل شرکت خالص سازان روی زنجان، را بازی کرده است، اظهار داشت: مردم زنجان بسیار نرم، خوب و دارای برخورد عالی هستند.

هاشمی با بیان اینکه من به عنوان بازیگر، عبدالرضا صادقی‌جهانی به عنوان کارگردان، یوسف مرادلو «مدیرعامل شرکت خالص سازان روی»، احمدیان؛ فیلمبردار و دو بازیگر خردسال کیمیا رحیمی و آریا مقیمی در «فیلم کیمیا» در این اکران حضور داشتیم، افزود: باید به شخصیت‌های حاج یوسف در حوزه فرهنگی بیشتر از این پرداخته شود.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه از قبل با مردم زنجان برخوردی نداشتم، افزود: مردم زنجان بسیار نرم، خوب و دارای برخورد عالی هستندو تابستان‌های زنجان بسیار خنک است.

این بازیگر توانمند کشور در زنجان با اشاره به اینکه زندگی افرادی همچون یوسف مرادلو باید به صورت مستند ساخته شود، خاطر نشان شد: کارگردانی خوب در این فیلم موجب شده است تا این فیلم به خوبی و با محتوا ساخته و مورد استقبال مردم علاقمند به فرهنگ و هنر باشد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه یوسف مرادلو، عارف و صنعت‌گری بزرگ در عرصه صنعت ملی وبین المللی، است، تصریح کرد: باید به این افراد در حوزههای فرهنگی هنری بیشتر از این پرداخته و گفته شود.

وی در بخشی از سخنان خود یادآورشد: در حال حاضر زنجان شهر محبوب من است و همه پول‌هایم را در زنجان به خرید مس پرداخته‌ام.

هاشمی، کاراکتر اصلی فیلم کیمیا، شخصیت کیمیا دخترک بیمار را در فیلم دارای نقش تاثیرگذار عنوان کرد و اظهار داشت: برای پخش عمومی این فیلم بهتراست دررسانه‌های تصویری با طراحی پوس‌تر به شخصیت اصلی «کیمیا» بیشتر توجه شود.

وی همچنین در پایان با ابراز تعجب از فروش پنجه بوکس درمغازه‌های زنجان، گفت: خیلی راحت در مغازه‌های زنجان، پنجه بوکس به فروش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز