خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

شش‌پری: داوران کنترل شده قضاوت کردند / نگذاشتند امتیاز واقعی‌ام را بگیرم

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۴۸

شش‌پری نماینده وزن ۵۷ - کیلوگرم تکواندوی ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لی روم از کره جنوبی شکست خورد. او در این بازی با نتیجه ۱۳ بر یک شکست را پذیرا شد و از دور مسابقات کنار رفت.

بانوی تکواندوکار ایران گفت: به شما قول می‌دهم این نوع داوری‌های ناعادلانه در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سمانه شش‌پری نماینده وزن ۵۷ - کیلوگرم تکواندوی ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لی روم از کره جنوبی شکست خورد. او در این بازی با نتیجه ۱۳ بر یک شکست را پذیرا شد و از دور مسابقات کنار رفت.

شش‌پری در این مورد اظهار داشت: نتایج روز نخست مسابقات، معادلات کره‌ای ها را بهم ریخت به همین دلیل امروز تلافی کردند. من دو بازی اول را خوب شروع کردم و به فکر پیروزی برابر حریف کره‌ای بودم ولی در همان ابتدای مبارزه دیدید داوران امتیاز مرا ندادند و در ادامه حتی به ضربات خطای حریف هم اخطاری تعلق نمی‌گرفت.

او ادامه داد: من برای برد آمده بودم، ولی وقتی برای امتیازگیری حمله می‌کردم داور وسط، مسابقه را قطع می‌کرد ولی به حملات خطای حریف توجهی نداشت. به هر حال کره‌ای‌ها با طلای تکواندو نیاز دارند. آنها حتی در رشته‌ای که بر روی آن تعصب ندارند حق کشی می‌کنند چه برسد به تکواندو.

شش‌پری در پایان گفت: به شما قول می‌دهم این نوع داوری‌های ناعادلانه در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت. من ماه‌ها در ارو تمرین کردم و فقط به دنبال مدال طلا بودم ولی داوران کنترل شده قضاوت کردند و نگذاشتند امتیاز واقعی خود را بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز