خبرگزاری کار ایران

سلطانی در تذکری خطاب به وزیر نیرو:

راهنمای راست می‌زنید اما معمولا به چپ گردش می‌کنید

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۲۱

بارها اعلام کرده‌اید که جلودار لابی‌گری ها و باج خواهی خواهید بود. اما متاسفانه در عمل نه تنها توجهی به رعایت موارد و مسائل زیست محیطی و کارشناسی ندارید بلکه تحت تاثیر نام‌ها و لابی‌ها قرار گرفته‌اید.

نماینده مردم بروجن در مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: معمولا به چپ گردش می‌کنید چگونه است که شما و خانم ابتکاربارها رسما اعلام کرده‌اید که تونل گلاب ۲ خلاف مسائل زیست محیطی و مقررات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا امیر عباس سلطانی نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: شما بارها اعلام کرده‌اید که جلودار لابی‌گری ها و باج خواهی خواهید بود. اما متاسفانه در عمل نه تنها توجهی به رعایت موارد و مسائل زیست محیطی و کارشناسی ندارید بلکه تحت تاثیر نام‌ها و لابی‌ها قرار گرفته‌اید.

وی افزود: شما راهنمای راست می‌زنید اما معمولا به چپ گردش می‌کنید چگونه است که شما و خانم ابتکار بارها رسما اعلام کرده‌اید که تونل گلاب ۲ خلاف مسائل زیست محیطی و مقررات است. اما یک شبه این اقدام قانونی می‌شود. این اقدامات شما مرگ زودرس زاینده رود، کارون و استان چهارمحال بختیاری را در پی خواهد داشت و به طور حتم مردم ما در برابر این زیاده خواهی خواهند ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز