خبرگزاری کار ایران

۲۹ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال سهام در بورس معامله شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۰۶

متوسط روزانه معاملات نرمال، در شهریورماه، ۴۳۳ میلیون سهم بود. متوسط ارزش روزانه معاملات نرمال هم در این ماه به یک هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال رسید.

براساس آمارهای شش ماهه بورس و اوراق بهادار، متوسط ارزش روزانه معاملات از دو هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال گذشت.

به گزارش ایلنا، متوسط حجم معاملات روزانه بورس اوراق بهادار در شهریورماه امسال، ۴۶۳ میلیون سهم بود که متوسط ارزش روزانه معاملات هم در این مدت یک هزار و ۳۰۱ میلیارد ریال بود.

در عین حال، متوسط روزانه معاملات نرمال، در شهریورماه، ۴۳۳ میلیون سهم بود. متوسط ارزش روزانه معاملات نرمال هم در این ماه به یک هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال رسید.

این در حالی است که در این مدت ۹ میلیارد و ۹۴۹ میلیون سهم به ارزش ۲۸ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال به صورت نرمال و ۶۹۳ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به صورت عمده و سایر، خریداری شده است.

بر این اساس، جمع کل معاملات در نیمه نخست سال ۱۰ میلیارد و ۶۴۲ میلیون سهم به ارزش ۲۹ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال بود.

آمارهای معاملات سهام و حق تقدم نشان می‌دهد که متوسط روزانه حجم معاملات در شش ماه نخست امسال ۶۱۵ میلیون سهم بود. متوسط ارزش روزانه کل نیز به دو هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال رسید. در عین حال، متوسط روزانه معاملات نرمال در نیمه نخست ۵۲۰ میلیون سهم و متوسط ارزش روزانه معاملات نرمال یک هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز