خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در وزارت بهداشت:

سهم کارانه گروه‌های مختلف پزشکی بازنگری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۲۰

در راستای رشد درآمد بیمارستان‌ها، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور به تشکیل کارگروهی داد تا سهم کارانه گروه‌های مختلف پزشکی مورد بازنگری قرار گیرد.

مدیر کل دفتر ارزیابی، فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت گفت: با اجرای کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت و رشد درآمد بیمارستان‌ها، خود به خود سهم تمام کارکنان از جمله غیرپزشکان رشد می‌کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا اولیایی منش ضمن بیان اینکه اجرای کتاب جدید ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت، علاوه بر پزشکان، مزایایی نیز برای کارکنان غیر پزشک دارد، اعلام کرد: این کتاب منبع توزیع کارانه برای کل گروه‌های پزشکی است نه فقط پزشکان.

به گفته وی تا به حال روند پرداخت کارانه به گروه‌های پزشکی به این صورت بوده که بخشی از درآمد بیمارستان به پزشک و بخش دیگر به کارکنان غیرپزشک تعلق می‌گرفت. این در حالی است که با اجرای کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت و رشد درآمد بیمارستان‌ها، خود به خود سهم کارانه تمام کارکنان از جمله غیرپزشکان رشد می‌کند.

مدیر کل دفتر ارزیابی، فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت همچنین توضیح داد: در راستای رشد درآمد بیمارستان‌ها، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور به تشکیل کارگروهی داد تا سهم کارانه گروه‌های مختلف پزشکی مورد بازنگری قرار گیرد.

وی در پایان اضافه کرد: این کارگروه تشکیل شده و به زودی بازنگری صورت می‌گیرد تا زمینه لازم برای تشویق‌ها و دریافتی‌های بیشتر برای کارکنان غیر پزشک فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز