خبرگزاری کار ایران

نماینده آبادان در گفت‌وگو ایلنا:

آب آشامیدنی مردم را برای آب بازی کفترها به زاینده‌رود می‌برند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۱۸

متاسفانه ما هنوز در روستاها و بعضی از شهرهای کوچک آب شور و نامناسب داریم این درحالی است که آقایان آب را در زاینده رود می‌برند تا اردکها وکفترها بازی کنند. این کجای انصاف است؟

نماینده آبادان تاکید کرد: استیضاح وزیر نیرو خیلی محرمانه برگزار می‌شود در حالی که هیات رئیسه هنوز آن را به کمیسیون ارجاع نداده است و رئیس ونواب رئیس هم از این بحثاستقبال می‌کنند.

محمد سعید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد استیضاح وزیر نیرو گفت: به عنوان نائب رئیس اول کمیسیون انرژی به اینکه جلسه علنی برگزار نشده است معترض هستم.

وی افزود: استیضاح وزیر نیرو را خیلی محرمانه کردند و به کمیسیون ارجاع ندادند. ما باید متوجه شویم که در این بحثچه می‌گذرد.

نماینده آبادان در ادامه گفت: این جلساتی که غیرعلنی و محرمانه برگزار می‌شود را قبول نداریم. آقای رئیس ونواب رئیس هم دنبال این بحثهستند که جلسات را محرمانه برگزار کنند.

انصاری با بیان اینکه استیضاح وزیر نیرو هنوز معلوم نیست اما به هر حال برخی نمایندگان به دنبال این هستند که جلویش را بگیرند، ادامه داد: نمایندگان اصفهان نیز در این مورد معترض هستند که البته ناحق می گویند.

نائب رئیس اول کمیسیون اظهار داشت: به طور مثال صنعت فولاد که اینقدر آب می خواهد و باید به بندر عباس، بوشهر و یا خوزستان که کنار دریا است منتقل می شد را به مرکز اصفهان بردند، ‌این درحالی است که کشاورزی ما به علت نبودن آب زیر صفر است.

وی با بیان اینکه هنوز در روستاها آب شرب جیره‌بندی می شود بیان داشت: متاسفانه ما هنوز در روستاها و بعضی از شهرهای کوچک آب شور و نامناسب داریم این درحالی است که آقایان آب را در زاینده رود می‌برند تا اردکها وکفترها بازی کنند. این کجای انصاف است؟

انصاری در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه فکر نمی کنید اینگونه استیضاح‌ها و علنی کردن آن آرامش کشور را بهم می‌ریزد و اعلام وصول نکردن آن توسط هیات رئیسه نیز به همین علت باشدگفت: این را قبول دارم و درست است و به طور کل تایید می کنم اما باید یک وزیر، ‌توانایی قدرت استدلال و حرف زدن را داشته باشد تا زیر مجموعه اش حداقل بتواند جلوی کارهایی را که نباید انجام شود، بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز