خبرگزاری کار ایران

رییس جمعیت هلال احمر خبر داد:

اجرای طرح تحول نظام فناوری اطلاعات برای ارتقا کیفیت خدمات به زائران

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۰۰

با توجه به کم شدن تعداد پزشکان و با هدف بالا بردن کیفیت خدمات به زائران، طرح تحول در نظام فن آوری اطلاعات در کارگروه تخصصی بهداشت و درمان تهیه و برای سال آتی اجرا خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر ضمن یازدید از درمانگاه‌ها و مطب‌های مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه گفت: ارتقای کیفیت خدمات در نظام خدمات سلامت به حجاج، بدون ارتقای حوزه فناوری اطلاعات میسر نیست.

به گزارش ایلنا، محمد فرهادی در بازدید از مطب‌ها و درمانگاه‌های مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به رضایت زائرین از نحوه اجرای طرح پزشکان حج در سال ۹۳ و اجرای طرح انطباق اظهار داشت: رضایت زائرین از استان‌های مختلف نشان می‌دهد هدف‌گیری، سیاست‌ها وبرنامه‌ریزی‌های مرکز پزشکی حج و زیارت در راستای ارائه خدمات سلامت به زائرین بیت الله الحرام درست است.

رییس جمعیت هلال احمر، مجموعه‌های مرکز پزشکی حج را در سال ۹۳، چابک و کارا توصیف و بیان کرد: وی با توجه به کم شدن تعداد پزشکان و با هدف بالا بردن کیفیت خدمات به زائران، طرح تحول در نظام فن آوری اطلاعات در کارگروه تخصصی بهداشت و درمان تهیه و برای سال آتی اجرا خواهد شد.

وی از اختصاص بودجه‌ای برای تحول در نظام فناوری اطلاعات ارائه خدمات به زائرین در سال آتی خبر داد و متذکر شد ارتقای کیفیت خدمات در نظام خدمات سلامت به حجاج، بدون ارتقای حوزه فناوری اطلاعات میسر نیست.

فرهادی در پایان اشاره کرد: حمایت نماینده رهبر معظم انقلاب در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج وزیارت از ارتقای کیفیت خدمات سلامت به حجاج انگیزه‌ای برای پیشبرد هرچه بهتر و سریع‌تر اقدامات جمعیت هلال احمر در این حوزه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز