خبرگزاری کار ایران

" خموش پر سخن " با کمانچه آرش کامور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۹۶

مراسم بزرگداشت مولانا با عنوان «خموش پر سخن» با کمانچه نوازی آرش کامور و با حضور جمعی از ادیبان و شاعران در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

مراسم بزرگداشت مولانا با عنوان «خموش پر سخن» با کمانچه نوازی آرش کامور و با حضور جمعی از ادیبان و شاعران بنام، عصر روز گذشته سه شنبه ۸ مهر ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که به همت کانون دانشجویی شعر و ادب دانشگاه امیرکبیر و در مجموعه تالار مرکزی این دانشگاه برای اولین بار برگزار شد، آرش کامور به اجرای چند قطعه زیبای کمانچه نوازی از آلبوم در دست انتشار خود پرداخت که مورد استقبال فراوانی از سوی دانشجویان قرار گرفت.
وی اجرای خود را از آواز بیداد شروع کرد و به دستگاه نوا خاتمه داد.
این آهنگساز و نوازنده کمانچه پس از پایان اجرای خود گفت: عشق و صلح، دو منظر زیبای انسان است که در جوامع امروزی کمرنگ‌تر شده است. حجم برنامه‌ها گرچه اندک است اما امید داریم با شناخت بیشتر اندیشه‌های عرفانی و انسان دوستانه مولانا بتوانیم به درک عمیقی از مفهوم عشق و صلح و دوستی برسیم.
در این مراسم، همچنین شاعران جوان و مطرحی همچون علیرضا بدیع و غلامرضا طریقی، اشعاری از سروده‌های خویش را برای حاضرین خواندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز