خبرگزاری کار ایران

شمخانی در دیداربا رهبران گروه های فلسطینی:

اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با تهدید رژیم صهیونیستی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۱۵

جمهوری اسلامی ایران حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی را تکلیف دینی و انسانی خود می داند.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورای عالی امنیت ملی، رژیم صهیونیستی را اصلی ترین تهدید جهان دانست و با تاکید بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با این تهدید فزاینده، گفت که این تهدید نباید تحت الشعاع موضوعات فرعی دیگر قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، علی شمخانی که به سوریه سفر کرده است، عصر سه شنبه در جلسه مشترکی با رهبران گروه های فلسطینی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی را تکلیف دینی و انسانی خود می داند.

وی با اشاره به اقداماتی که از سوی برخی کشورها برای توسعه جریان شیعه هراسی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در حالیکه بسیاری از کشورهای سنی مذهب سیاست سکوت در برابر جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته اند بیشترین حمایت از مردم مظلوم فلسطین از سوی ایران شیعه به عمل آمده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: پرداخت هزینه سیاسی و امنیتی در قبال حمایت از مقاومت اسلامی را افتخار خود می دانیم و این مسیر را با قدرت ادامه می دهیم.

در ادامه این جلسه رهبران گروه های فلسطینی حاضر، آخرین وضعیت جریان مقاومت در سرزمین های اشغالی فلسطین را تشریح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز