خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

ضرب‌العجل یک ماهه تکمیل فاز اول اطلس فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۳۷

نبود اطلاعات و آمار در حوزه‌های مختلف، یکی از مهم‌ترین معضلات استان البرز است که پیگیری اهداف توسعه‌ای استان را به تاخیر می‌اندازد.

استاندار البرز بر ضرورت تکمیل فاز اول اطلاعات اطلس فرهنگی استان تا پایان مهر ماه سال جاری تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمید طهایی در سی و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به، موضوع تکمیل اطلس فرهنگی استان، تصریح کرد: کلیه دستگاه‌ها تا آخر مهرماه فرصت دارند اطلاعات اولیه و لازم را جهت تکمیل فاز اول اطلس فرهنگی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارسال کنند.

وی در ادامه افزود: نبود اطلاعات و آمار در حوزه‌های مختلف یکی از مهم‌ترین معضلات استان البرز است که پیگیری اهداف توسعه‌ای استان را به تاخیر می‌اندازد.

طهایی در ادامه بیان داشت: بدون شک با در اختیار داشتن آمار و اطلاعات حوزه فرهنگ و هنر می‌توان برنامه ریزی دقیقی برای بهبود زیرساخت‌های فرهنگی استان صورت داد.

ضرورت ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در استان، به عنوان زیربنای توسعه، اولویت‌بندی و هدف گذاری در اجرای طرح‌های فرهنگی، بومی سازی مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور در استان، ضرورت اطلاع رسانی مصوبات شورای فرهنگی استان از سوی رسانه‌ها از دیگر مواردی بود که توسط امام جمعه کرج و مدیرکل فرهنگ و ارشاد در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز