خبرگزاری کار ایران

در نشست استاندار و مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، تاکید شد:

اهمیت تعریف مدلی برای توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۴۸

ظرفیت های مطلوبی برای ارتقا اشتغال در استان در بخش های مختلف وجود دارد که نیازمند هم افزایی و برنامه ریزی اصولی با مشارکت همه صاحب نظران و مدیران این بخش است.

نشست هم اندیشی با حضور ربیع فلاح، استاندار مازندران، حسین نژاد، مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، صادقی فر، مشاور و مدیر کل حوزه وزارتی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بابایی کارنامی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و چند تن از مدیران مازندرانی دیگر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور برگزار گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، در این جلسه که به منظور بررسی وضعیت اشتغال، سرمایه گذاری و تولید استان و نقش شرکت های تعاونی در توسعه این مقولات برگزار شد، ربیع فلاح، استاندار بر اهمیت مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور تأکید نمود و با اشاره به ضرورت توجه به بخش تعاون برای توسعه اشتغال و شکوفایی تولید استان، خواستار حل مشکلات این شرکت ها شد.

فلاح، با تاکید بر اهمیت و ضرورت تعریف مدلی برای توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان، بر اهتمام همه دستگاه های مسوول و نهادهای غیر دولتی دخیل در این امر اشاره کرد و یاد آور شد: ظرفیت های مطلوبی برای ارتقا اشتغال در استان در بخش های مختلف وجود دارد که نیازمند هم افزایی و برنامه ریزی اصولی با مشارکت همه صاحب نظران و مدیران این بخش است.

در ادامه حسین نژاد، مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، مساعدت و همکاری صندوق را در تأمین سرمایه در گردش شرکتهای تعاونی از طریق صدور ضمانت نامه معاملات برای تعاونی ها و ذینفعان آنان اعلام نمود و مقرر گردید، استان مازندران به عنوان پایلوت صدور ضمانت نامه معاملات، خرید دین و صدور اوراق صکوک برای تأمین مالی شرکت ها قرار گرفته و طی مراسمی که در هفته آینده برای تعاونی های برتر برگزار میگردد رونمایی شود.

حسین نژاد نیز در این نشست بر اهمیت تعریف مدل توسعه اشتغال استان و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص با مدیران استان تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد؛ در هفته های آتی جلسات مستمری با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین و روسأی این وزارتخانه و مدیران مازنی دستگاه های مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدل توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان تدوین و اجرایی گردد.

گفتنی است در این نشست؛ علی بابائی گزارشی از وضیعت اشتغال و سرمایه گذاری شرکت های تعاونی استان ارائه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز