خبرگزاری کار ایران

۶۸۰۰ رسانه دارای مجوز در کشور وجود دارد

کد خبر : ۲۰۹۷۳۹

جشنواره رسانه‌های دینی کشور نیمه دوم سال جاری در قم برگزار می‌شود / در حال حاضر ۶ هزار و ۸۰۰ رسانه دارای مجوز در کشور وجود دارد که هزار و ۲۰۰ مورد آن در یکسال اخیر موفق به کسب مجوز شده‌اند.

حسین انتظامی پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س) در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: شهر قم خاستگاه بسیاری از رسانه‌های دینی است و از این جهت جایگاه برجسته‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم؛ وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار سایت بدون مجوز مشغول فعالیت هستند؛ گفت: معتقدیم رسانه‌ها بایدقانونمند و به صورت شفاف عمل کرده و از طریق هیات نظارت بر مطبوعات مجوز دریافت کنند.

وی افزود: اگر رسانه‌ها از طریق قانونی فعالیت کنند و در چارچوب‌های نظارتی مشخصی هم قرار بگیرند از حقوق پیش‌بینی شده برای خود نیز می‌تواند استفاده کنند و برای مثال اگر شکایتی از آنها صورت بگیرد دادگاهشان با حضور هیات منصفه مطبوعات برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۸۰۰ رسانه دارای مجوز در کشور وجود دارد که هزار و ۲۰۰ مورد آن در یکسال اخیر موفق به کسب مجوز شده‌اند.

مهدی توکلیان معاون مطبوعاتی اداره فرهنگ و ا رشاد اسلامی استان قم نیز درخصوص دیدار صبح امروز مدیرکل ارشاد استان قم و حسین انتظامی اظهار داشت: در این جلسه مطرح شد جشنواره رسانه‌های دینی کشور نیمه دوم سال جاری در قم برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز