خبرگزاری کار ایران

همایش ایثارگران صنعت آب و برق استان همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۷۵

همایش ایثارگران صنعت آب و برق استان همدان با حضور سردار ابراهیم راحمی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و فرمانده بسیج وزارت نیرو، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و جمعی از مدیران عامل صنعت آب و برق استان برگزار شد.

همایش ایثارگران صنعت آب و برق استان همدان با حضور سردار ابراهیم راحمی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و فرمانده بسیج وزارت نیرو، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و جمعی از مدیران عامل صنعت آب و برق استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید همواره حرکت خود جوش مردمی و فداکاری زنان و مردانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با خون خود از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند را به یاد داشته باشیم.

حاجی‌رضا تیموری با اشاره به حمایت جدی و رسمی ۳۰ کشور دنیا از صدام که توهم فتح دروازه‌های تهران را در او ایجاد کرده بودند، افزود: رهبری داهیانه امام راحل و ایثارگری‌های شهداء و رزمندگان در ‌‌نهایت باعثشد نه تنها ذره‌ای از خاک کشور اشغال نشود بلکه دفاع مقدس پیروزمندانه پایان یابد.

وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت، آرامش و اقتدار خود را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهداء و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌داند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه نمی‌توان رشادت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را فراموش کرد، گفت: این دوران به عنوان فصلی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام درس‌هایی چون آزادگی، شهادت‌طلبی و ایثارگری کم نیست، افزود: نمونه شاخص و بارز این موارد سالار شهیدان، امام حسین(ع) است که انقلاب بزرگ عاشورا را تا ابد ماندگار کرد و الگوی تمام شهدا و ایثارگران است.

تیموری ادامه داد: یک ایثارگر از جان و مال خود مایه می‌گذارد تا عزتمندی و سرافرازی و سربلندی را برای کشورش رقم بزند.

وی بیان کرد: شهیدان با خدا معامله کردند و با پیروی از مکتب امام حسین(ع) با نثار جان خود همیشه جاوید هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به آیه‌های جهاد در قرآن کریم خاطرنشان کرد: خون شهدا درخت انقلاب را قوی‌تر و پرثمر‌تر کرده است.

وی با تأکید بر احیای فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه گفت: آنچه امروز باعثرعب و وحشت هر ابرقدرتی از ملت ایران اسلامی شده فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی است که اجازه نمی‌دهد دشمنان گوشه چشمی به این مرز و بوم داشته باشند.

به گفته تیموری دشمنان از حضور خانواده معظم شهداء و ایثارگران در صحنه‌های مختلف می‌ترسند زیرا مردم ایران با ایثارگری‌های خود در دوران دفاع مقدس، نشان داده‌اند که در مقابل دشمنان، سر فرود نمی‌آورند.

وی اضافه کرد: امروز نیز با تغییر جبهه مبارزه از عرصه نظامی به عرصه فرهنگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران دوباره حضور و پیروزی خود را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه بیداری اسلامی مرهون صدور اندیشه‌های اسلامی و اندیشه‌های اسلامی نیز مرهون حماسه بزرگ دفاع مقدس است، گفت: فرهنگ غنی و انسان‌ساز ایثارگری بی‌شک یکی از عوامل مؤثر در پیشبرد اهداف کشور بوده و هست.

وی بیان کرد: اگر امروز در عرصه‌های مختلف علمی پیشرفت کرده‌ایم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم نتیجه ایستادگی، پایداری و ایثارگری نسل‌های انقلابی ما است.

تیموری با تأکید بر تداوم برگزاری این همایش‌ها و یادواره‌ها ادامه داد: برگزاری این مراسم‌ها تجدید میثاق با شهداء و امام و بیعت با ولی فقیه است و کشور را بیمه می‌کند.

وی اظهار کرد: ایثارگران از افتخارات نظام و پرچم‌داران بصیرت دینی و پیشگامان عرصه ایمان و جهاد هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از ایثارگران در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان فعالیت دارند، گفت: امروز وظیفه ما کمتر از دوران دفاع مقدس نیست.

وی اظهار کرد: همه باید خانواده معزز شهدا و ایثارگران را تکریم کنیم و عامل به آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا و رزمندگان باشیم.

تیموری تأکید کرد: ایثارگرانی که در دوران دفاع مقدس با جان فشانی و از خود گذشتگی باعثعزت و اقتدار ملت ایران اسلامی شدند امروز نیز باید در صحنه صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌ها حاضر بوده و الگویی برای نسل جوان باشند.

وی تصریح کرد: باید پرچمی که به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام برافراشته شده را در دست گذفته و در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان همه ما باید با روحیه ایثارگرانه که فقط رضای خدا را در نظر دارد در هر جایگاهی که هستیم به مردم و ایثارگران خدمت‌ کنیم.

تبعیت از ولی‌فقیه راز موفقیت ملت ایران در تمام عرصه‌ها است

فرمانده بسیج وزارت نیرو نیز در این همایش با تأکید بر بزرگداشت شهدا و ایثارگران اظهار کرد: نباید این بزرگان که شاهد ایثار و سلحشوری آنان بوده‌ایم در بین ما مظلوم باشند.

سردار ابراهیم راحمی با بیان اینکه جبهه‌ها مملو از ایثار و شهادت بود، افزود: رزمندگان و شهدا انسان‌های پر صلابتی بودند که راه را پیدا کردند و اجازه نمی‌دادند دیگران به بیراهه بروند.

وی با اشاره به تابلوهای ارزشی فراوان مانند ایستگاه صلواتی، سنگر عشق و… که درجبهه‌ها وجود داشت، تصریح کرد: تابلو‌ها نمادهایی هستند که اگر درست نصب شوند افراد به بیراهه کشیده نمی‌شوند.

فرمانده بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه ولایت نقطه‌ای است که تمام علائم و تابلو‌ها باید به آن سمت جهت پیدا کند، گفت: نخستین تابلویی که پیامبر در رابطه با ولایت نشان داد در ابتدای رسالتشان و هنگام دعوت از اقوام وسران عرب به دین اسلام بود که تنها حضرت علی(ع) ایمان آورد و پیامبر ایشان را جانشین و وصی خود معرفی کرد.

وی یادآور شد: تابلوی دوم نیز تابلوی غدیر است که ماجرای آن بر هیچ کس پوشیده نیست و با اینکه همه بیعت کردند اما بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) تابلو کج شد و مردم از خلفا پیروی کردند.

راحمی با اشاره به نصب تابلوهای مختلف در مسیر تشیع و انقلاب اضافه کرد: این تابلو توسط امام خمینی(ره) در مسیر درست قرار داده شد.

وی تصریح کرد: در صحنه رزم نیز سلحشوران و ایثارگران راه این تابلو را در پیش گرفتند و همین امر باعثبیمه شدن کشور ایران شد.

فرمانده بسیج وزارت نیرو با اشاره به تبعیت مردم از ولی‌فقیه بیان کرد: این امر راز موفقیت ما در تمام عرصه‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز