خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان همدان:

توجه ویژه به جنبه‌های بصری در طراحی مراکز کانون ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۴۶

در حال حاضر مراکز فعال در شهر همدان از فضای مناسبی برخوردار نیستند و نیاز به تعمییر و تجهیز دارند و تعویض ناوگان خودروی سیار روستایی نیز از این اولویت‌ها است.

فرماندار شهرستان همدان گفت: تامین آسایش بصری برای کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است. چرا که کانون با گروه سنی ۶ تا ۱۶ سال سروکار دارد و کودکان در این رده سنی علاقمند به فضاهای شاد و کودکانه است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ حسین تعالی در این دیدار خاطرنشان کرد: با ایجاد فضاهای شاد و متنوع و بهره گیری از ابزارهایی از قبیل: سرگرمیهای سازنده و کتابهای نفیس.. در جذب کودکان و نوجوانان به مراکز کانون تلاش شود.

سید محمدرضا جوادی مدیرکل کانون در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت موجود در شهرستان همدان پرداخت و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان همدان دارای ۶ مرکز فرهنگی، هنری ثابت، یک واحد کتابخانه سیار روستایی و یک واحد پستی با ۴۰ نوع فعالیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و مذهبی برای مخاطبین کودک و نوجوان فعالیت دارد.

جوادی در این دیدار از فرسودگی ساختمان‌های مراکز کانون با قدمت بالا در شهر همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر مراکز فعال در شهر همدان از فضای مناسبی برخوردار نیستند و نیاز به تعمییر و تجهیز دارند و تعویض ناوگان خودروی سیار روستایی نیز از این اولویت‌ها است.

وی در ادامه از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه در حال احداثشهرک مدنی خبر داد و خواستار تامین اعتبار ۷۰۰میلیون تومانی برای راه اندازی این پروژه مهم شد.

جوادی تصریح کرد: مراکز کانون در همدان اغلب در حاشیه شهر قرار گرفته‌اند به همین علت برای ارائه خدمات بیشتر به کودکان نیاز به احداثمراکزی جدید‌تر در مناطق مختلف شهر است. بالا بودن عمر ساختمان مرکز ۵ همدان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که جوادی افزود: بعلت قدیمی بودن مرکز یادشده انجام فعالیتهای مختلف فرهنگی برای کودکان و نوجوانان با مشکلات فراوان صورت می‌پذیرد.

گفتنی است در حال حاضر مراکز کانون در شهرستان همدان با دارا بودن ۸۰ هزارجلد کتاب به بیش از ده هزار عضو خدمات می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز