خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان:

سد بلوبین دراستان زنجان۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۲۵

این سد از نوع خاکی با هسته رسی، دارای ارتفاع از بستر رودخانه ۵۹ م‌تر، حجم کل مخزن سد ۵۴ میلیون مترمکعب طول تاج ۳۳۳ متر و عرض تاج ۱۲ متر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، گفت: تاکنون حدود ۳۴۵ میلیارد ریال در این طرح هزینه شده و اعتبار سال جاری برای این پروژه نزدیک به۱۱۹میلیارد ریال است و پیش بینی می‌شود تاپایان سال جاری انحراف آب سدانجام شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیرحمیدنیا در جریان بازدید از عملیات اجرایی سد بلوبین پیشرفت فیزیکی سد بلوبین را۲۱درصد اعلام و خاطرنشان کرد: مطالعات این سداز سال ۱۳۸۵ شروع شده و عملیات اجرایی بدنه سد از ابتدای سال ۹۲ آغاز شده که مبلغ قرار داد اجرای بدنه سد و تاسیسات جانبی آن حدود۷۰۰ میلیارد ریال است.

به گفته وی این سد علاوه برتامین آب شرب و صنعت برخی از شهر‌ها و روستاهای شهرستان ایجرود، آب کشاورزی ۳۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست سد را تامین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: این سد از نوع خاکی با هسته رسی، دارای ارتفاع از بستر رودخانه ۵۹ م‌تر، حجم کل مخزن سد ۵۴ میلیون مترمکعب طول تاج ۳۳۳ متر و عرض تاج ۱۲ متر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۳۴۵ میلیارد ریال در این طرح هزینه شده و اعتبار سال جاری برای این پروژه نزدیک به۱۱۹میلیارد ریال است و پیش بینی می‌شود تاپایان سال جاری انحراف آب سدانجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز