خبرگزاری کار ایران

با تقدیر از عملکرد کمیته‌پزشکی؛

تاج: مبارزه با دوپینگ جدی است / موضوع استفاده از مواد مخدر در لیگ خنده‌دار است!

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۲۲

فعالیت برای مبارزه با دوپینگ بسیار خوب است. باید این فرهنگ جا بیفتد و از راه ناجوانمردانه نباید به دنبال موفقیت بود و اساسا یکی از مصداق های بازی جوانمردانه همین است.

رییس سازمان لیگ فوتبال در افتتاحیه کارگاه آموزشی افسران دوپینگ از عملکرد کمیته پزشکی تقدیر کرد و گفت: کمیته پزشکی در موضوع مبارزه با دوپینگ جدی است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج که امروز در کارگاه آموزشی افسران مبارزه با دوپینگ حاضر شده بود، گفت: فعالیت برای مبارزه با دوپینگ بسیار خوب است. باید این فرهنگ جا بیفتد و از راه ناجوانمردانه نباید به دنبال موفقیت بود و اساسا یکی از مصداق‌های بازی جوانمردانه همین است. خوشبختانه ظرفیت کنترل‌دوپینگ در لیگ بسیار خوب شده و ما هزینه‌هایش را هم پرداخت کرده‌ایم، اما به هر حال باید این هزینه‌ها کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: در سازمان‌لیگ دو بحثدر باره این موضوع داریم؛ یکی بحثکاهش هزینه‌ها که این موضوع مربوط به بخش کمیته مبارزه با دوپینگ هم مربوط می‌شود و دیگری افزایش درآمدها که این کار را از طریق تبلیغات انجام می‌دهیم. با وجود کاهش هزینه کمیته‌پزشکی در بخش مبارزه با دوپینگ، کارش را به خوبی انجام می‌دهد. حتی در کارکنان و تایپیست‌های سازمان‌لیگ هم کاهش نیرو داشته‌ایم تا این کاهش هزینه انجام شود.

رئیس سازمان‌لیگ در پایان گفت: موضوع دیگری که مطرح می‌شود بحثاستفاده از مواد مخدر در لیگ است که این بحثکاملا خنده‌دار است. از تمامی بازیکنان تست می‌گیریم و اگر آنها مواد نیروزا مصرف کرده باشند، متوجه می‌شویم، چگونه ممکن است استفاده از مواد مخدر در لیگ استفاده شود. به نظرم این بحثاز پایه بی‌اساس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز