خبرگزاری کار ایران

ادعاهای بی‌اساس نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل:

لغو تحریم‌های غرب علیه ایران پیامدهای خطرناکی به دنبال دارد

کد خبر : ۲۰۹۴۷۹

نتانیاهو با تکرار برخی مواضع بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران٬ مدعی شد که ایرانی که به سلاح هسته‌ای مجهز شده باشد٬ از داعش برای جهان خطرناک‌تر است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد طی سخنانی بی‌اساس ایران را از داعش خطرناک‌تر خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه٬ نتانیاهو با تکرار برخی مواضع بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران٬ مدعی شد که ایرانی که به سلاح هسته‌ای مجهز شده باشد٬ از داعش برای جهان خطرناک‌تر است.

سخنان بی‌اساس نتانیاهو در حالی بیان می‌شود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش‌های خود از همکاری ایران با این نهاد خبر داده است.

وی بار دیگر از گفت‌وگوهای ایران و گروه ۱ + ۵ و احتمال به نتیجه رسیدن این مذاکرات ابراز نگرانی کرده و گفت: «غرب با لغو برخی از تحریم‌های بین المللی علیه ایران راه را برای دستیابی این کشور به بمب اتم هموار کرده است».

نتانیاهو در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: «ایران در تلاش برای فریب دادن جامعه بین‌المللی برای حصول یک توافق‌نامه است تا بتواند خود را در آستانه دستیابی به استفاده نظامی از انرژی هسته‌ای قرار دهد. در صورتی که اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد، خود را با بزرگ‌ترین تهدید ممکن رو‌به‌و خواهیم کرد.»

بنیامین نتانیاهو همچنین مدعی شد که حماس و داعش هدفی مشابه را دنبال کرده و هرد دو شاخه‌های یک درخت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز