خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

رفتار غیر حرفه‌ای پارک کی وون / خوش‌خبر مانع درگیری پارک با قائمی

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۲۸

سرمربی تیم والیبال کره‌جنوبی که به مرد عصبانی مشهور است، بار دیگر نشان داد از رفتار حرفه‌ای‌ورزش به دور است، زیرا کنترل رفتار در زمان شکست یکی از ویژگی‌های مربیان برتر جهان است.

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی موفق به شکست کره‌جنوبی شد و این نتیجه باعثرفتارهای غیر حرفه ای از سوی پارک کی وون شد.

به گزارش ایلنا، پارک کی وون که از مدت‌ها قبل در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا و قهرمانی آسیا از لزوم و اهمیت بازی‌های آسیایی برای کشورش تاکید کرده بود، در طول مسابقه ایران و کره جنوبی به دلیل عصبانیت رفتارهایی از خود نشان داد که از اخلاق و رفتار حرفه‌ای به دور بود و بارها اقدام به صحبت‌کردن مستقیم با بازیکنان ایران کرد و در چند مورد به ملی پوشان والیبال ایران از جمله فرهاد قائمی اعتراض کرد.

علاوه بر آن، پارک کی وون در پایان این مسابقه نیز در حالیکه بازیکنان ایران در حال سرد کردن بودند به سمت قائمی رفت و به وی اعتراض کرد که امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران، با جدیت تمام پارک را از بازیکنان دور کرد و سریعا از رو در رویی وی با بازیکنان جلوگیری کرد.

سرمربی تیم والیبال کره‌جنوبی که به «مرد عصبانی» مشهور است، بار دیگر نشان داد از رفتار حرفه‌ای ورزش به دور است، زیرا کنترل رفتار در زمان شکست یکی از ویژگی‌های مربیان برتر جهان در ورزش حرفه‌ای است.

همچنین پارک کی ون در پایان این دیدار با خبرنگاران ایرانی مصاحبه نکرد و فقط با کره‌ای‌ها به صحبت پرداخت آن هم در محیطی خارج از میکس‌زون اقدام به این کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز