خبرگزاری کار ایران

«خنده بهترین دارو» و «نیروی همدلی» کتاب‌های تازه انتشارات مروارید

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۱۲

انتشارات مروارید دو کتاب تازه را روانه‌ی بازار کتاب کرد. «خنده بهترین دارو» و «نیروی همدلی» عناوین این دو کتاب را تشکیل می‌دهند.

کتاب «خنده بهترین دارو»:(نیروی شفابخش شادی و شوخ‌طبعی) نوشته‌ی رابرت هولدن با ترجمه‌ی آرسن نظریان با موضوع روان‌شناسی توسط نشر مروارید منتشر شد.

رابرت هولدن در اثر خود «خنده، بهترین دارو» را شرح می‌دهد که چراکه خنده یکی از ارزشمندترین و اساسی‌ترین نیازهای ماست. وی سپس به ارائه‌ی بیش از ۵۰نسخه از روش‌های درمانی‌اش می‌پردازد.

این کتاب در ۱۶۵ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه با قیمت ۸۵۰۰۰ ریال به چاپ رسیده است.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: «ویژگی درمانی خنده و شادی در بیشتر فرهنگ‌های باستانی از جمله یونان، مصر، هند، چین، آفریقا و آمریکای جنوبی شناخته شده و مورد توجه بوده‌است. امروزه، علم پزشکی جدید نیروی درمانی خنده و آثار آن در کاهش فشارعصبی، افسردگی و بیماری را کشف کرده است.»

کتاب نیروی همدلی

نشر مروارید کتاب «نیروی همدلی»: نوشته‌ی کارین دی هال و ملیسا کوک با ترجمه‌ی محبوبه موسوی را نیز منتشر کرده است.

این کتاب درباره‌ی سازگاری روابط والدین با فرزندان است تا در ایفای نقش خود، والدین شایسته‌ای باشند و درباره‌ی موضوعات؛ توانایی بخشی به کودکان در مقابل: افراد زورگو، فشار همسالان، اعتیاد، خودآزاری و احساسات خارج از کنترل صحبت می‌کند.

نیروی همدلی ۲۱۹ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه با ۱۱۵۰۰۰ ریال به فروش می‌رسد.

در معرفی کتاب می‌خوانیم: «همدلی، سبکی تربیتی نیست. کاری است که به طور معمول و ناخودآگاه در مواجهه با دوستان، خواهران، برادران و همسرمان(به خصوص وقتی با مشکل مواجه هستند) انجام می‌دهیم، سعی می‌کنیم خود را در موقعیت آن‌ها بگذاریم تا مشکل‌شان را بفهمیم و همراهی‌شان کنیم.

این کتاب به ما می‌گوید: به کودک، به عنوان انسانی با تمام خواسته‌ها و احساسات متناقض و گاه از نظر ما نادرست نگاه کنیم. کودک شکل مینیاتوری شده‌ی ماست، چه از نظر احساسات و افکار و چه از نظر قدوقامت و بنابراین به همان نسبت حساس‌تر و شکننده‌تر است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز