خبرگزاری کار ایران

تجمع ۱۵۰ نفر از ثبت نام کنندگان مقابل شرکت نگین خودرو

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۸۰

تعداد افرادی که برای تهیه خودرو دراین نمایندگی ثبت نام کرده‌اند حدود ۴۶۰۰ نفر است و تاکنون ۲۰۰ نفر از این تعداد در شعبه ۵ سعادت آباد ۲ پرونده تشکیل داده‌اند.

سیدوند، یکی از ثبت نام کنندگان در شرکت نگین خودرو آفتاب از تجمع ۱۵۰ نفر از ثبت نام کنندگان خودرو مقابل این شرکت خبر داد.

جواد سیدوند، یکی از ثبت‌نام کنندگان شرکت نگین خودرو آفتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بنده سال گذشته مبلغ ۱۶ میلیون تومان بابت خرید پژو ۴۰۵ به شرکت نگین خودرو آفتاب در خیابان ستارخان پرداخت کردم و قرار بود پس از ۴۵ روز این خودرو را دریافت کنم اما اکنون پس از ۱ سال هنوز خودرویی دریافت نکرده‌ام و متوجه شدم نمایندگی تعطیل شده و کسی پاسخگو نیست!

وی افزود: تعداد افرادی که برای تهیه خودرو دراین نمایندگی ثبت نام کرده‌اند حدود ۴۶۰۰ نفر است و تاکنون ۲۰۰ نفر از این تعداد در شعبه ۵ سعادت آباد ۲ پرونده تشکیل داده‌اند.

سیدوند با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به بهانه نوسان قیمت خودرو ما را در انتظار تحویل خودرو باقی گذاشتند، گفت: پیش از ظهر امروز ۱۵۰ نفر از ثبت نام کنندگان در شرکت نگین خودرو آفتاب مقابل این شرکت تجمع کردند تا اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.

به گزارش ایلنا، شرکت لیزینگ نگین خودرو آفتاب که در زمینه فروش لیزینگی خودرو فعال بود، با حکم دادسرای ناحیه ۲ تهران پلمپ شد. تعدادی از مشتریان این شرکت لیزینگی صبح امروز مقابل ساختمان پلمپ شده این شرکت تجمع کردند و قصد تجمع مقابل مجلس را داشتند که به دلیل تعطیل بودن مجلس، این تجمع برگزار نشد.

سایر مشتریان معترض این شرکت می‌گویند: نگین خودرو آفتاب علاوه بر تأخیر در عرضه خودرو به مشتریان، در پرداخت پول به انصراف دهندگان نیز تأخیر داشته و با شاکیان این موضوع نیز برخورد غیر قابل قبولی می‌شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز