خبرگزاری کار ایران

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان در گفت‌وگو با ایلنا:

جلوی فعالیت سایت‌های ازدواج موقت باید گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۵۲

درصدد برنامه‌ریزی برای پیدا کردن یک سیستم همسریابی مناسب برای جوانان هستیم و در همین زمینه نهم مهرماه با همکاری موسسه تبیان، همایشی را در مورد همسان‌گزینی و همسریابی برگزار خواهیم کرد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان در مورد سایت‌های ازدواج موقت، گفت: باید جلو فعالیت این سایت‌ها گرفته شود.

محمود گلزاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد سایت‌ها ی ازدواج موقت در کشور گفت: این گونه سایت‌ها بسیار برای جامعه مضر هستند و ما با آنها مخالفیم و معتقدیم تا جایی که می‌شود باید جلوی آنها گرفته شود.

وی ادامه داد: در طبیعت انسان‌ها به ویژه در زنان تمامی دنیا، گرایش به ازدواج موقت وجود ندارد، بنابراین مسئله ما باید ازدواج دائم و پایدار باشد و نباید بر روی مسئله دیگری سرمایه گذاری کنیم.

معاون وزیر و رزش و جوانان اظهار کرد: کسانی که اینگونه بحث‌ها را مطرح می‌کنند نقطه عزیمتشان به جای خانواده، مسائل جنسی است و هدفشان تنها سر و سامان دادن به رفتارهای جنسی است در حالی که اگر خانواده راجدی بگیریم مسائل جنسی نیز در خلال آن حل خواهد شد.

گلزاری در پاسخ به اینکه آیا پژوهشی در مورد دلایل کاهش ازدواج دائم و پایدار درکشور انجام شده است یا خیر گفت: به طور ملی پژوهشی در این زمینه صورت نگرفته است، اما در چندین کار علمی که در این زمینه انجام شده، عوامل متعددی برای کاهش ازدواج در کشور شناخته شد که می‌توان این عوامل را در حوزه معیشتی و فرهنگی تقسیم بندی کرد.

وی ادامه داد: بخش مشکلات معیشتی ازدواج، خود به چهار حوزه مسکن، اشتغال، درآمد و هزینه‌های ازدواج تقسیم می‌شود و بخش فرهنگی نیز مسائلی همچون ترس از ازدواج، قبول نکردن مسئولیت ازدواج، نوع نگاه به ازدواج و… را در بر می‌گیرد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در کنار اقدامات کلان دولت سعی کرده‌ایم که در معاونت ساماندهی امور جوانان مسئله خیرین ازدواج را سامان دهیم و بتوانیم برای تهیه جهیزیه، کارت‌های اعتباری با کمک شرکت‌های صنایع داخلی به زوج‌های جوان اعطا کنیم.

گلزاری در مورد فعالیت‌های این معاونت در زمینه حل مشکلات فرهنگی ازدواج با اشاره به اینکه دنبال ساماندهی بحثمشاوره قبل از ازدواج هستیم، افزود: همچنین درصدد برنامه‌ریزی برای پیدا کردن یک سیستم همسریابی مناسب برای جوانان هستیم و در همین زمینه نهم مهرماه با همکاری موسسه تبیان، همایشی را در مورد همسان‌گزینی و همسریابی برگزار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز