خبرگزاری کار ایران

آیفون ۶ بورس آمریکا را در سراشیبی سقوط قرار داد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۵۲

ایرادات گوشی جدید شرکت اپل به حدی بوده است که علاوه بر سهام این شرکت بر روی شاخص سهام بورس آمریکا گروه فن آوری نیز تاثیر گذاشته است

بعد از رونمایی از گوشی جدید شرکت اپل و رکورد زنی فروش آن شاخص بورس آمریکا در گروه شرکت های فن آوری و به طور مشخص شرکت اپل با سقوط مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از رویترز، پس از شکایت تعداد زیادی از خریداران گوشی آیفون ۶ و ۶ + مبنی بر خم شدگی این گوشی ها و گسترش این شکایتها در فضاهای مجازی و رسانه های اجتماعی سرانجام این شکایتها اثر خود را بر شاخص این بورس گذاشت.

در آخرین ساعات روز کاری گذشته سهام شرکت اپل با کاهش ۳.۸۱ درصدی به۹۷.۸۱ دلار رسید. از سوی دیگر خبرهایی در بازار مبنی بر ایرادات نسخه جدید نرم افزاریIos ۸ بر روی این گوشی ها شنیده می شود مبنی بر اینکه با نصب این نسخه آنتن دهی بر روی آیفون ۶ و۶ + آنتن دهی این گوشی ها به شدت کاهش پیدا می کند.

شرکت اپل با اذعان به این که این شرکت شکایتهایی را مبنی بر خم شدگی و عدم تطابق نرم افزاری سیستم عامل جدید با این گوشی دریافت کرده است. ضمن عذرخواهی از خریداران قول رسیدگی و رفع ایراد هرچه زودتر این نرم افزار را داد.

تاکنون شرکت اپل به دلیل سقوط ارزش سهام خود ۲۳ میلیارد دلار ضرر داده است.

از سوی دیگر سهام شرکت سامسونگ که گوشی گالکسی را عرضه کرده است روند صعودی به خود گرفته است.

با اینکه در سه روز اول عرضه سری جدید گوشی ها ی آیفون این شرکت با فروش ۱۰ میلیونی در ۱۲ کشور دنیا توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند اما به نظر می رسد این دوران شیرین دیگر به سر آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز