خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال تاکنون رقم خورد؛

داد و ستد ۷۵ میلیارد و ۶۵۵ میلیون سهم در بورس اوراق بهادار

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۱۸۸

در هفته منتهی به دوم مهرماه، یک میلیارد و ۸۱۹ میلیون سهم به ارزش چهار هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

از ابتدای امسال تاکنون داد و ستد ۷۵ میلیارد و ۶۵۵ میلیون سهم در بورس اوراق بهادار رقم خورد.
به گزارش ایلنا، در این مدت ۴۹ هزار و ۵۵۴ خریدار در ۱۷۵ هزار و ۵۵۵ دفعه به داد و ستد پرداختند.
بر اساس آمار موجود، در این مدت، یک میلیارد و ۴۹۴ میلیون سهم به ارزش سه هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال به صورت خرد و بلوک خریداری شده است.
از ابتدای امسال، ۷۵ میلیارد و ۶۵۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۳۱ هزار و ۷۲۹ میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت، تعداد یک میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۳۱ سرمایه گذار، در ۶ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۵۹۳ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده‌اند. بازار سهام از ابتدای سال ۱۲۴ روز کاری فعالیت داشته است.
روند شاخص
شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با افزایش ۰.۴۸ درصدی به ۷۱ هزار و ۷۸۸ واحد رسید.
در عین حال شاخص صنعت در آخر هفته، بر روی عدد ۶۰ هزار و ۸۶۱ واحد ایستاد که در قیاس با هفته قبل، ۰.۴۶درصد افزایش را نشان می‌داد. شاخص بازار اول در هفته گذشته با ۰.۵۷درصد افزایش به ۵۲ هزار و ۷۲۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۰.۲۹ درصد افزایش به ۱۴۲ هزار و ۱۹۷ واحد رسید.
معاملات اوراق مشارکت
در هفته منتهی به دوم مهرماه، تعداد ۳۲۴ هزار و ۸۹۴ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۳۲۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد. این در حالی است که از ابتدای سال پنج میلیون و ۱۹۵ هزار و ۶۲۴ برگه اوراق مشارکت به ارزش پنج هزار و ۲۰۱ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خریداری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز