خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران؛

تغییر نام برخی پل‌ها و دور برگردان‌ها به نام استان‌ها رای نیاورد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۰۱

در این طرح عنوان شده نام یک دوربرگردان را به اسم کوه دماوند نامگذاری کنند که اقدام مناسبی نیست، زیرا این کوه نماد کشور است و درست نیست که آن را درحد یک دور برگردان خطاب کنیم.

طرح دو فوریتی مجوز برگزاری جلسات شورای شهرتهران به صورت عادی و فوق العاده در نیمه دوم سال ۹۳ به تصویب اعضای شورا رسید.

به گزرش خبرنگار ایلنا؛ امروز(سه شنبه) در نود و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران طرح دو فوریتی مجوز برگزاری جلسات شورای شهرتهران به صورت عادی و فوق العاده در نیمه دوم سال ۹۳ به تصویب اعضای شورا رسید.

همچنین در ادامه جلسه مجتبی شاکری عضوو شورای شهر تهران طرح تغییر نام پل‌ها و دور برگردان‌های بزرگراه امام علی(ع) به اسامی استان‌ها و قله‌های کشور را مورد اشاره کرد که محسن سرخو این طرح را بی‌محتوا دانست.

وی افزود: برای نمونه براساس اسامی اعلام شده تغییر نام پل سبلان که در خیابان سبلان واقع شده به نام پل زنجان کار اشتباهی است، زیرا زنجان نام خیابانی در قسمت دیگری از شهر است، همچنین دوربرگردان‌ها هم قابلیت نامگذاری ندارند.

سالاری در ادامه افزود: در این طرح عنوان شده نام یک دوربرگردان را به اسم کوه دماوند نامگذاری کنند که اقدام مناسبی نیست، زیرا این کوه نماد کشور است و درست نیست که آن را درحد یک دور برگردان خطاب کنیم.

در پایان عبدالحسین مختاباد به عنوان موافق طرح اظهار کرد: از آنجا که تهران نماد کل ایران است، قرار دادن اسامی استانهای کشور نشانه وفاق در کشور است.

طرح نامگذاری و تغییر نام برخی پل‌ها و دوربرگردان‌ها به نام استان‌های کشور رای نیاورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز