خبرگزاری کار ایران

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور تایدواتر در بندر شهید رجایی را تکذیب می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۸۶

تایدواتر در هیچ ترمینال و هیچ بخشی از بندر شهید رجایی فعال نیست / مسئولان دولت قبل باید پاسخگو باشند که چرا تایدواتر با وجود پیوستن به لیست تحریم‌ها از فعالیت در بندر شهید رجایی کنار نرفت.

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه حضور تایدواتر در بندر شهید رجایی را تکذیب می‌کنم، گفت: ‌ تایدواتر در هیچ ترمینال و هیچ بخشی از بندر شهید رجایی فعال نیست.

علی جهاندیده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تایدواتر پس از اتمام قراردادش با سازمان بنادر از بندر شهید رجایی خارج شد، اظهار کرد: در حال حاضر دو شرکت سینا و بتا به جای تایدواتر به عنوان اپراتور در بندر شهید رجایی مشغول به کار هستند که موعد اتمام قرارداد این دو شرکت هم تا پایان سال است.

وی ادامه داد: ‌ اگر تایدواتر در بندر حضور داشت که کشتی‌های شرکت‌های ایتالیایی و کشتی‌های ون های در این بندر پهلو نمی‌گرفتند و هر کسی که ادعایی مبنی بر اینکه تایدواتر در بندر شهید رجایی فعال است را داشته باشد، ‌ ادعای قابل قبول و درستی نیست.

جهاندیده افزود: قرارداد دو اپراتور سینا ‌و بتا برای حضور در بندر شهید رجایی یک ساله است و مناقصه تعیین بندر شهید رجایی را تا پایان سال برگزار می‌کنیم.

وی گفت: مسئولان دولت قبل باید پاسخگو باشند که چرا تایدواتر با وجود پیوستن به لیست تحریم‌ها از فعالیت در بندر شهید رجایی کنار نرفت.

گفتنی است صبح امروز یکی از مسئولان تایدواتر اعلام کرده بود که این شرکت همچنان در بندر شهید رجایی فعالیت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز