خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بزرگ برکت با محوریت سبک زندگی اسلامی افتتاح شد

کد خبر : ۲۰۷۰۶۶

این نمایشگاه که با نگاه ویژه به مسئله سبک زندگی و محوریت سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی پرداخته است که به سه مولفه اصلی در بعد تربیت توجه خاص دارد.

نمایشگاه بزرگ برکت به محوریت سبک زندگی اسلامی در هفته فاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشگاه بزرگ برکت با محور سبک زندگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کنار سینما شاهد با حضور امیر علی آقایی و جمعی از خانواده های شهدا به ویژه خانواده شهید مصطفی احمدی روشن افتتاح شد.

این نمایشگاه که با نگاه ویژه به مسئله سبک زندگی و محوریت سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی پرداخته است که به سه مولفه در بعد تربیت توجه خاص دارد.

دراین مراسم جواد اسدی فرمانده پایگاه ۱۹۷ شهید آوینی که متولی پرپایی این نمایشگاه است به تشریح برنامه گذشته و آینده با محوریت این موضوع پرداخت و گفت: ما جهان بینی اسلامی در مقابل جهان بینی غربی را داریم که هرکدام به نوع خاصی از سبک زندگی منتهی می شوند.

وی اضافه کرد: سعی کرده ایم دغدغه های اصلی جامعه را در هرکدام از غرفه های با نگاه فرهنگی تشریح کنیم که در این مسیر از مشاوره وراهنمایی بسیاری از دست انداکارن اجتماعی استفاده کرده ایم.

گفتنی است که در پایان این مراسم از خانواده های شهدای این منطقه از تهران تقدیر و تشکر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز