خبرگزاری کار ایران

دست‌ما برای انتخاب دروازه‌بان باز است؛

بوستانی: بدشانسی‌های استقلال ادامه نخواهد داشت / بحران را قبول ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۵۰

استقلال تیم بسیار خوبی در امید ها دارد و دین‌محمدی بسیار خوب تیم خود را آماده کرده و با یک باختی که در دربی آورد کماکان جز تیم‌های صدر نشین است.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال معتقد است فروزان روی هیچ‌یک از گل‌هایی که استقلال دریافت کرده مقصر نبوده است.

به گزارش ایلنا، کریم بوستانی درباره دلایل حضورش برای تماشا بازی امیدهای استقلال گفت: این بازی یک دربی بود و مطمئنا تمامی دربی‌های استقلال و پرسپولیس حساس است. وظیفه کادر فنی و شخص من بود که در ورزشگاه فکوری حضور داشته باشیم. شکر خدا بازی خوبی را نیز مشاهده کردیم. استقلال تیم بسیار خوبی در امید ها دارد و دین‌محمدی بسیار خوب تیم خود را آماده کرده و با یک باختی که در دربی آورد کماکان جز تیم‌های صدر نشین است. مطمئنم اگر امروز با دقت تر بودند می توانستند برنده باشند.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره تیم‌های پایه و شرایط آنها در حال حاضر بیان کرد: در فوتبال پایه نباید به نتیجه توجه کنیم و باید به فکر ساختن بازیکن باشیم تا بتوانیم در هر فصل ۳-۴ بازیکن را به تیم‌های بزرگسالان بدهیم. ما باید در تیم‌های پایه از مربیان خوب و خبره خارجی استفاده کنیم، اما بر عکس عمل می‌کنیم. تیم‌های پایه مهم‌ترین بخش فوتبال هر کشور است و باید بهترین مربیان را برای این بخش استخدام کنیم.

او درباره وضعیت استقلال بعد از ۲ شکست اظهار کرد: تیم استقلال این روزها روند خوبی دارد. من بحران را قبول ندارم زیرا ما هنوز با ۲ اختلاف امتیاز در رده دوم هستیم. این دو بازی که شکست خوردیم نیز بر خلاف جریان بازی بوده است. در این ۲ بازی موقعیت زیاد داشتیم، اما متاسفانه استفاده نکردیم. استقلال امسال منظم بازی می‌کند و در هر بازی بسیار موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند. مطمئنم این بدشانسی‌ها ادامه نخواهد داشت.

وی درباره بازی حساس تیمش برابر ذوب‌آهن عنوان کرد: ذوب‌آهن در این فصل بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد. مطمئن باشید جایگاه ذوب‌آهن اینجا جدول نیست. بازیکن‌های بسیار خوبی دارد و فوتبال بسیار خوبی را روی زمین بازی می‌کند و در هر بازی موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند. ان‌شاالله بتوانیم روز جمعه بازی خوبی ارائه کنیم و ذوب‌آهن را شکست دهیم.

بوستانی در پایان درباره وضعیت دروازه‌بان‌های استقلال گفت: از تمامی دروازه‌بان‌های استقلال راضی هستم. هر ۴ تا آنها بسیار خوب تلاش می‌کنند و در تمرینات واقعا با انگیزه هستند. امسال دست ما برای انتخاب دروازه‌بان باز است، اما فعلا تصمیم نداریم تغییری بدهیم. فروزان تا اینجای فصل بدون اشتباه بوده و معتقدم حتی روی یک گل‌خورده ما مقصر نبوده است. از مربی‌های تیم ملی تقاضا دارم آمادگی فروزان را ببینند. در لیگ ما تا اینجای کار کسی به اندازه فروزان آماده نیست. مطمئنم الان زمانی است که فروزان شایسته ملی پوش شدن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز