خبرگزاری کار ایران

خبرهای از جشنواره فیلم مقاومت،

از معرفی داوران بخش اصلی تا سخنرانی رحیم پور ازغدی

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۳۶

با حکم محمد خزاعی محمدرضا شرف الدین، محمدحسین حقیقی، پرویز شیخ طادی، یدا… صمدی، سید ناصر هاشم‌زاده، محمد بزرگ نیا و بهروز اثباتی به عنوان ۷ داور مسابقه سینمای ایران سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند.

از سوی محمد خزاعی دبیر جشنوار مقاومت داوران بخش مسابقه سینمای ایران این رویداد معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، با حکم محمد خزاعی محمدرضا شرف الدین، محمدحسین حقیقی، پرویز شیخ طادی، یدا… صمدی، سید ناصر هاشم‌زاده، محمد بزرگ نیا و بهروز اثباتی به عنوان ۷ داور مسابقه سینمای ایران سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند.

*** برگزاری جلسات نقد و بررسی چهار فیلم در روز اول جشنواره

همچنین جلسات نقد و بررسی فیلم های سینمایی " فرشتگان قصاب "، " شیار ۱۴۳، " ابوزینب " و " روزگار عشق و خیانت " امروز دوشنبه ۳۱ شهریور در سینما فلسطین برگزار می شود.

برنامه های جلسات نقد و بررسی فیلم های سینمایی به این ترتیب است:

جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی " فرشتگان قصاب "، ساعت: ۳۰/۱۷ / منتقد: محمدرضا رضاپور

جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی " شیار ۱۴۳ " ساعت: ۲۰ منتقد: مهدی آذرپندار

جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی " ابوزینب " ساعت: ۲۱ منتقد: محمدتقی فهیم

جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی " روزگار عشق و خیانت " ساعت: ۲۲ منتقد: مهدی شیخ صراف

*** سخنرانی رحیم ژور ازغدی در روز دوم جشنواره

حسن رحیم‌پور ازغدی روز سه شنبه اول مهرماه در دومین روز جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با موضوع «آسیب‌شناسی سینمای انقلاب و دفاع مقدس» در جمع فیلمسازان و سینماگران حوزه انقلاب و دفاع مقدس سخنرانی خواهد کرد.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: این سخنرانی ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ سینما فلسطین صورت می‌گیرد و استفاده از این برنامه برای همه شرکت کنندگان و میهمانان جشنواره پیش بینی شده است.

برپایه این خبر، این برنامه با هدف تعامل بیشتر سینماگران و اندیشمندان و علمای اسلامی همچنین، فراهم آوردن زمینه تامل و تعمق در مباحثنظری در حوزه سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درطول روزهای برگزاری جشنواره در تهران پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز